Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Je to vlastně moc hezké. A co se mi líbí nejvíc, to nemůžu napsat, protože bych tím něco předem prozradila :)”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

ave:

“Romance s mnoha znepokojujícími spodními tóny a překvapivě zajímavá povídka.”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

ave:

“Zvláštní prostředí, zvláštní postavy a zvláštní příběh. A maličkosti, které dokážou změnit osud světa.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Klasika od Blanch.. Jsou tu zanedbatelné nedostatky, které se u prvotiny vždy najdou, ale ani to nezastíní krásu příběhu.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

zuzka:

“geniální! :-) zcela mě pohltil fenomén zvaný citrón :-D”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

zuzka:

“jedna z mých nejoblíbenějších :-) a-sisi má skvělý styl psaní! vřele doporučuju všem, kdo si tento pár radi!”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh, který je napsaný nejen krásně, ale i pravdivě a který dojímá a zlepšuje náladu.”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Toto není oddechová četba. Za to je to velmi přesvědčivý pohled na poslední okamžiky odsouzence.”

Záskok

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Další roztomilá povídka s rozverným humorem Severky Plamenné.”

Zvířátka a smrtijedi

Autor: Evženie Rozinková      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Roztomilá, oddechová četba s nevyhnutelně šťastným koncem, jak se na pohádku sluší a patří.”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

angie77:

“Netypický pár a typický autorčin humor. Skvělá a vtipná povídka. Je umění popsat Severuse v romantickém příběhu a zachovat jeho charakter. Tady se to dle mého názoru podařilo na jedničku.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

angie77:

“Úžasná parodie, aneb s čerty nejsou žerty...”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Estel

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

angie77:

“Nádherný a propracovaný příběh. Slash příliš nevyhledávám a představa souložících elfů mě dost děsila... ale tahle povídka je mnohem víc než slash.”

Rekvizity

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Povídka, která nemá mnoho děje. Povídka, která se odehrává v podivném světě. Povídka, která se zaslouženě dostala do sosácké Síně slávy.”

Kouzelník kouzelníku vlkem

Autor: janek      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Mám ráda, když mi netrvá dlouho, než si něco přečtu, ale pak to se mnou dlouho zůstává. Ten pocit. Zvlášť ten z poslední věty.”

Kočky kam se podíváš

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Proč já jsem to vlastně začala číst? :) Aha, asi kvůli těm kočkám :)”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Ookami:

“Jak tu již bylo psáno. Hodně postav je OT, ale na této povídce se mi líbilo rozpracování kouzelnického světa. Už je to dýl co jsem jí četla a tak toho nemůžu víc napsat. Jen je mi láto, že není dopsaná. Jinak FF pokračování na FF povídku se mi nelíbí.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Ookami:

“Moje první FF a na vždy mi zůstane v srdci. Povídka je nádherně rozpracována a těch, něco přes, 1000 stránek uběhlo až moc rychle. Povídka má další dvě pokračování.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Ale to je roztomilé dílko. Jako by mi před očima defilovala všechna ta klišé, co jich jen v SS slashi je a co nad nimi vždycky kroutím i ušima.. Usmívám se ještě teď.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

ave:

“Vtipné a s úžasně IC Snapem. Rozhodně zvedne náladu.”

Kočky kam se podíváš

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

ave:

“Svižná a vtipná hříčka. Obzvlášť, když máte rádi kočky.”

Kauzalita událostí

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

ave:

“Dobře napsané, logicky domyšlené, skvěle vyladěné.”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Čarovná vánoční záležitost, jemná a po špičkách našlapující kolem věcí vážných a v hloubce ukrývaných. Každému z nás bych takovou zdánlivě drobnou útěchu v těžkých časech přála.”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Nade:

“Povídka na můj oblíbený pár. Sice se jedná o příběh s vynuceným manželským svazkem, jakých je spousta, ale mně se prostě líbí. Snape se chová trochu jinak, než je u něho běžné, ale zas tak moc ne.”

Černobílý svět

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Nade:

“Pěkně napsané. Ebony Potterová trochu bojuje se svým sebevědomím a Lucius Malfoy jí to nijak neusnadňuje. A to nemluvím o tom, že ten chlap je zatraceně sexy.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|