Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Znamení šneka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Napsané dobře. Vymyšlené ještě líp. Postavy živé. Rekvizity zajímavé. Historie v nejlepší formě.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

darken:

“Velmi dobrá povídka, zpočátku mě opravdu bavila a na její čtení jsem se vážně těšila, ale ke konci už mě nějak pouštěla... Od konce jsem čekala trochu víc. Draco je malý, slušný a zranitelný, přesto silný a Harry je velká voda, u které hrozí, že každou chvílí prorazí hráz...”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Áha, pokračování.”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“To je opravdu maso. :D”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Díky za skvělý překlad.”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Taky bych brala takového Ježíška.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Jé, to sem jednou četla a podruhý už sem si nepamatovala, kde sem to našla. :)”

Kráska a zvířata

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Vždycky když si už myslím, že mě autor nemůže ničím překvapit, znovu se mu to podaří.”

Načerno v pekle

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zábavné a o tom to je ;-)”

Tři špinavci

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Povídka z unikátní série o logoberské Akademii a jejích studentech.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Souhlasím. Prostě v sobě má to "něco", co předává svým povídkám.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Káva s mlékem a citronem? To sem ještě neslyšela. Nevadí, povídka byla krásná. Mám ráda zvláštní páry. Zvedla mi náladu.”

Záskok

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Tuto autorku miluju a stejně tak její povídky”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Vtipná povídka, psaná ze dvou úhlů pohledu na tutéž situaci. Úžasné hlášky. Rozhodně stojí za přečtení - i opakované.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Milé počtení v podobě neobvyklého pairingu, který ale rozhodně nepůsobí násilně. Kanonické pozadí a překvapivě sympatický Draco (o Lence nemluvě). A přidávám 10% za moji milovanou Paříž :-)”

Masquerade

Autor: Tarot (Chris Quinton)      Jazyk: AJ

Julie:

“Subjetivně vzato, povídka, která mě právě přitáhla k novému fandomu:-) Nejsem sice profesionální profesionálolog, ale podle toho, co si o seriálu pamatuji se mi zdá velice dobře napsaná, má uvěřitelnou zápletku a uvěřitelné postavy. Vzhledem k postupnému vývoji vztahu a k jeho decentnímu vyvrcholení, ji doporučuji i začínajícím čtenářům slashe. Jediné varování - pokud máte jako já slabost pro elegány u klavíru, budete mít poněkud problém dostat Bodieho z hlavy:-)”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Julie:

“Zvláštní a velice originální pohled na život Severuse Snapea. Povídka je nejen velice dobře napsaná, ale navíc má i svébytnou mytologii, která jí dává další rozměr.”

Detachable Penis - fanvid

Autor: Media Cannibals      Jazyk: fanvid

D.J. Orlovský:

“Písnička je neskutečně pitomá, i když video na ni sedí docela hezky.”

On Guard

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Takové AU o Doyleově krátké dobrovolné službě v Africe, kde se setká s Bodiem, který ho zachrání, aby se pak po čase sešli u CI5. Ta část v Africe by ještě celkem šla, ale pak se mi to už moc nelíbilo. Ani ten sex tam pořádně popsaný není. Ale Bodie jako žoldák má vždycky své kouzlo.”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Vtipné, parodické, oddechové... prostě Severka. A poslední větu prostě zbožňuju :-)”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Jednorázovka roku - a kdoví, jestli ne i pětiletky.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Danae:

“Zdánlivě nesourodý pár si v téhle povídce dokonale sedl :)”

Rekvizity

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Danae:

“Povídka, kterou musí milovat snad každý autor. Zvlášť pro tu pointu ;)”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Ookami:

“Celkově je povídka dobrá. Ale některé kapitoly mě vůbec nebavili. Hlavně ke konci mi přijde už odfláknutá. 68 kapitolu a epilog jsem už nedočetla. tak do 50 kapitoly povídka nemá chybu.”

Hlava kolem

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Ookami:

“Nádherná lehká povídka. Pojatá humorným způsobem. Dle mého jsou postavy dle kanonu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|