Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Danae:

“Bella z masa a krve a nečekaná pointa hodná M Night Shyamalana. Jedna z nejoriginálnější azkabanských povídek, co jsem četla.”

Znamení šneka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Příběh, u kterého je každá následující kapitola lepší než ta předchozí, i když je to těžko k uvěření.”

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Povídka, do které se zamiloval i takový nemastný nefanda Torchwoodu jako já. Obsahuje lethální dávku humoru.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Danae:

“Severčin majštrstyk. (Změnila jsem link na méně nebezpečné místo. Na tomto blogu je Severčina povídka s jejím svolením.)”

Znamení šneka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Aries:

“Úchvatný a strhnující příběh, skvělé postavy a dokonale vylíčená Budeč.”

A Statement of Affairs

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Doyle moc hezky vypráví o tom, jak se vyvinul jeho vztah s Bodiem. Jako obvykle mám nejraději pasáž, kde se Bodie ukazuje jako zkušený odborník na přežití, a Doyle si říká, že příště by měl dát na jeho rady.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Nedlouhý odraz Severovy mysli v zrcadle jeho trochu hořké ironie. Melancholické. Kanonické. Působivé. A tak nějak ..skrytě pozitivní.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

angie77:

“„Nepudu, já šem analchišta.“ Nádherná povídka. Rozverná, s myšlenkou a přiměřenou dávkou romantiky. Kromě Šebaštiana Glenžla a obou hlavních hrdinů je tu taky skvělá postava Brumbálovy babičky a ano, skutečně řádně přihlouplý Harry Potter”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

K&K:

“Taková milá, jemná a příjemná povídka... Působí na mě uklidňujícím dojmem....Určitě se k ní zase jednou vrátím :) A rozhodně stojí za přečtení :))”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Povídka se Severčiným oblíbeným pairingem, která díky humoru a naprosto skvělé postavě Sebastiana Grangera vysoko ční nad pseudoromantické slátaniny. Snape je zde v rámci možností maximálně kanonický, Hermiona nezvykle nerozhodná a Harry prostě na zabití. A pro mě je to navíc povídka, která mi naprosto změnila život. Například slovní spojení jako /lůšové pyšamo s medvítkem/, /Ty šeš Šnejp?/ či /JE nezničitelné!/ se tak nějak vloudila do slovníku celé mé rodiny :-)”

Východní praktiky

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Blackule:

“Hodně drsné ale taky hodně dobře popsané. Pere se ve mě radost z toho, jak hodně prostoru tu má můj oblíbenec Bodie, a vztek, co mu chudáčkovi dělají. Radši bych o Bodiem a Doyleovi četla něco neslashového, ale to je problém najít...”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Blackule:

“Jsem nechápavá... Můžete mi to vysvětlit ještě jednou? Aneb kterak i Snape rád poruší své zásady a svolí k opakovanému vysvětlení.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Blackule:

“Zvláštní pár... Spousta náznaků a nevyřčených vět. Pěkné.”

Sledovačka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Blackule:

“Krátké a vtipné, ale dost nepravděpodobné”

Nikdo nic nikdy nemá míti za definitivní

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Blackule:

“Myslela jsem si, že už jsem z Mary Sue příběhů vyrostla. Po přečtení téhle povídky si ale nejsem jistá. Protože hlavní hrdinka se jinak jako Mary Sue nejspíš popsat nedá. Je mocná a motá se skoro do všeho. Ovšem okolo ní je vystavěn tak zajímavý a členitý příběh, že mě to prostě strhlo. Autorka má podle mě obrovskou fantazii, k tomu dost dobrý styl psaní, nebojí se spojovat nezvyklé věci a při čtení se člověk určitě nebude nudit. Příběhem se proplétá i pár crossoverových záležitostí, které ale radši nebudu zmiňovat, abych nepokazila překvapení. Závěr - nic pro radikální odpůrce MS, ostatním ale vřele doporučuju.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Takovéhle stručné, a přitom obsažné povídky mám moc ráda. Zárodek románu, který si můžu v duchu představovat.”

Tři špinavci

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipné až žertovné, ale ke druhému přečtení mě nezlákala.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc dobrá povídka. Snape jako z knížky (a Lupin koneckonců taky).”

On Guard

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkně napsané, zvlášť jak je spousta zbytečných dialogů vynechána. Oba jsou si docela podobní, a přesto je to taková příjemná romantika.”

Sledovačka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozverné pwp.”

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh, který má jedinou chybu, ještě pořád není dokončený :o)”

Fénix

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Úžasný příběh. Úžasné postavy. Úžasné detaily. Střezte se muže v modré budce!”

Provaz z oběšence

Autor: Aloisie Trpkošová      Jazyk: ČJ

ave:

“Svižnej dobrodružnej příběh téměř detektivní. Zajímavé a živé postavy. Propracované a domyšlené reálie. A navíc ještě dobře napsané.”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Povídka, u které je velmi těžké rozhodnout kolik procent jí přidělit.”

O mrtvých jen dobře

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

ave:

“Vtipné. Promyšlené. Zajímavé postavy. Rozhodně stojí za další přečtení, při kterém docházejí všechny ty krásné drobné detaily.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|