Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Bodie and the Chief

Autor: Anne Higgins      Jazyk: ČJ

Diegina:

“Nějak nevím, co k tomu napsat, krom toho, že to vřele doporučuji k přečtení. Neznalost seriálu The Chief nijak nevadí. Trochu mi na tom vadí závěr, kdy Cowley nabídne Cadeovi místo svého zástupce, to mi nepřipadá moc košér, ale budiž. Tři a půl hvězdičky, ale k tomuto jsem se už několikrát vrátila, tak čtyři.”

iLads

Autor: Angelci5      Jazyk: AJ

Diegina:

“Docela pobavilo, zvlášť trable s T9 na začátku:-)”

Breaking the Chains

Autor: SAC      Jazyk: AJ

Diegina:

“Počin, na který se ve fandomu dlouho čekalo pro jeho očividnost, ale ke které se dlouho nikdo neměl: dát dohromady Profíky a Červeného Bedrníka. Kterak dát dohromady AU Bodieho s Chauvelinem, aby pak žili spolu šťastně až do smrti. Povídka se dobře čte, jsou tam části, které mám ráda a které bych mohla číst znovu a znovu - a ne, nejsou to ty části se sexem, mimo jiné i proto, že toho tam moc není, jenom tolik, aby se kvůli tomu zvedl rating a povídka si získala více čtenářstva. Je to celé spíš o příběhu, jak ty dva dát dohromady, než o tom, jak ti dva jsou dohromady. Což prvních pět kapitol nevadí, protože se to opravdu čte skoro samo, ale když v šesté čekáte závěrečnou big sex scene....huh? Stmívačka při odchodu do západu slunce? Aaaaaaaaa!!! Povídka je fakt dobrá a mohu ji jen doporučit, ale pro mě po tom všem očekávání byla spíše zklamáním. Protože, notak, lidi! Chauvelin Martina Shawa je v celém bedrníkovském fandomu jediná opravdu zajímavá postava, které dřív nebo později začnete fandit. Je plná skrytých hlubit vyzívajících k objevování, a je děsně sexy! Jak pak může být za takových okolností v tak dlouhé povídce tak relativně málo sexu?! Zas na druhou stranu, pokud nemáte náladu na divoké pářící session a máte chuť spíše na něco romantického takřka v klasickém smyslu toho slova, tohle je pro vás.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Líbí se mi tady Severus a líbí se mi tu i Harry a povídku jsem nečetla ani poprvé ani naposledy.”

Dear Hermione

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“Hezké. A je tam i obrázek, to se mi líbí :)”

Zákulisní pletky I.

Autor: Muraki      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dočetla jsem až k místu, kde se zástup ostatních herců sází o to, jestli spolu Viggo a Sean půjdou na premiéru jako pár. Dialogy mi přišly toporné, zástup postav nepřehledný a sex pořád nikde.”

Na půl cesty

Autor: Vrána      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Výtečně napsané, vylíčená scenérie je ohromně živá, Severusovy pocity taky. Původně jsem se téhle povídce vyhýbala, protože crossovery nemám moc ráda, ale tenhle je velice nenásilný, Smrť se do HP docela hodí.”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilá povídka. Jen nevím, jestli by Severus byl opravdu takhle - hravý.”

Dear Hermione

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Krátká povídka formou dopisů Harryho Hermioně. Milé a úsměvné.”

Billyboy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Móc pěkné PWP. Přesně takováhle scéna za tím Bodieho komentářem totiž vězí. :-)”

Bodieho problém

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nezkušený Bodie mi zrovna nesedí, ale Doyle se mu sympaticky snaží pomoct. Moje oblíbené je Doyleovo prohlášení, že bude svou přítelkyni muset seznámit s Cowleym, protože mu nechce věřit, že někdo takový existuje.”

Echo

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice povedené AU, zvlášť začátek je napínavý. Sice jsou oba poněkud OOC, zejména Bodie, když se pak Doyleovi vyznává, jak ho miluje, ale příběh je to pěkný.”

Jako před lety

Autor: Fleur packyt      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Příjemná povídka s logickým a zajímavým dějem. Skvělé.”

DIY: A Slow Swedish Screw

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Vrána:

“Roztomilá záležitost. Prakticky nepřeložitelná povídka, plná úžasných slovních hříček a dost vtipná na to, aby člověk bublal smíchy ještě chvíli po přečtení.”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Přečetla jsem si tuhle povídku, protože je taková krásně nevánoční, to se mi na ní den před dnem štědrým líbí nejvíc. A pak ten šváb.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Vždy se směji. Severus je tu kouzelný... a má hezký zadek. =)”

DIY: A Slow Swedish Screw

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Při čtení jsem několikrát vyprskla smíchy. Sexuální napětí, které mezi chlapci panuje, by se dalo krájet nožem, divím, se že po sobě neskočili ještě dřív.”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Zvláštní povídka, téměř PWP o jednom aktérovi. No až tak moc mě to nezaujalo.”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zrada. Ta se trestá. Tady čistě sexuálním způsobem. Přesto má příběh i spoustu místa k domýšlení, prostoru.”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Na konci jsem byla hodně překvapená, skoro v šoku, ale přesto dávám tři body z pěti.”

Nákupní centrum

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Pěkný překlad o tom, jak Sirius a Remus nakupují dárky na vánoce v obchodním centru. Dobré, ale nic světoborného.”

Echo

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

Diegina:

“Tož tohle je dobré AU (a pokračování též), pokud vám tento typ AU sedne a nevadí vám příliš, že hlavní postavy nemají se svými seriálovými předlohami až na vzhled mnoho společného. Ale mně ani jedno z toho tady nevadí a ráda se k tomuto příběhu čas od času vracím. Na druhou stranu je ale zjevné, že to zdaleka nebude šálek Earl Graye pro každého.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Nezapomenutelná povídka. Šílená, humorná, šíleně humorná a humorně šílená. Vím, že byla na více místech. Není ještě jiný link pro ty, co nemají registraci na NL?”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Je to psycho. A konec? Možná to není konec, ale začátek něčeho nového? Možná. :)”

Mating Season

Autor: Anne Higgins      Jazyk: AJ

Diegina:

“Autorce se naprosto přesně podařilo to, co napsala ve své poznámce k povídce: každý si zde najde něco, co ho pohorší. Nebo co se mu vůbec nelíbí. Nemáte rádi mpreg? Sex se zvířetem? OOC? Přeslazenost? Kočky? V téhle povídce vám Anne Higgins šlápne snad na každé kuří oko, které ve fanfiction máte. Jehlovým podpadkem. A zcela úmyslně. A ještě tím podpadkem zavrtí, aby to jó kór bylo cítit. Prostě v tomto směru dokonalé:-D Snad jediné nenáviděné klišé, které zde chybělo, byl Elf. A to je neodpustitelné ;-D”

|< 10 11 12  >|