Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Hvězdy už nezáří, pomožme jim

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Křehké, smutné, s nadějí a mnohdy i bez ní. Neuvěřitelně nádherné, protkané přírodními živly, jednoduchostí i složitostí pocitů. Něžné a bolestné. Naprosto nezapomenutelné.”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Úsměvné. :)”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Úsměvné. :)”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zachované charaktery, ačkoliv Severus je takový docela neutrální. Tak jak by ho popsal každý druhý. Škoda. A typický Brumbál.”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Šokující, krutá a syrová. Smutná... A nádherná ve všech těhlech vlastnostech.”

Do pekel

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Líbí se mi detaily a vybraná slova, celý koncept. Povídka není příliš originální, ale pro mě originalita není v povídkách tou největší ctností – hledám spíše krásu a dokonalosti a tohle přinejmenším skutečně krásné bylo. Od vyšlapaných slov do sněhu až po veškerá chladná slova – skutečně krásné, bez sebemenšího přehánění.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

assez:

“Povídka, která zasáhla snad všechny věkové skupiny. La novelle fatale!…? Obsáhla spousty rodinných složitostí, přátelksýchkomplikací… Spousta čtenářů, spousta přátel, spouta známých. Tahle povídka měla smysl. Nejen pro anglické čtenáře, ale i pro ty, které si získala u nás.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“Posunutí v čase, posunutí v ději, přesto stejně dobré. Sisi, moc Ti za Tvé povídky děkuji.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jsem ráda, že něco takového nám Tofiam přeložila. :) Děkuju jí. Ačkoliv Narcissa byla trochu trapná hloupá blondýna. Jenže to je věc názoru.”

Můj očistec

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Byla jsem unešená, jak autorka dokázala popsat Severuse. Časté, časté návraty k tomuto příběhu.”

Krev a popel

Autor: Malabron      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Severus. Výčitky. City. Brumbál. Dobré.”

Co kniha, to drabble

Autor: Severed Lies      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Některé jsou lepší než jiné... Najdou se tam i výtečné. Váhy jsou na obou stranách vyvážené.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Úsměvné, přesto je tam to ale... Hodnocení spíše 2, 5...”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“Uchvátila mě Sisina lehkost psaní a nepodbízivá inteligence s obdobně nepodbízivým vtipem. Příběh je klasický, prostý… a přece v něm je NĚCO. A to něco mě k sobě prostě vždycky přitáhlo. Stejně jako jsem neváhala a četla Zdá se ti to nemožné? - pokračování. A podle mě se jí jako jedné z mála podařilo druhou část nepohřbít. Nevím, Sisi v sobě prostě to „něco“ má.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Alcië:

“Lepší parodii jsem snad nečetla! Toto je moje oblíbené a často hledané téma. Bohužel většina "povídek" je napsána téměř ve stejném sledu událostí bez nějakého hlubšího důvodu, proč tak postavy jednají, že si všechno hned odpustí. Takovým autorům tuto parodii doporučuji přečíst a trochu se nad tím zamyslet! :D”

Malý Slizolinčan

Autor: Dobby      Jazyk: SJ

Alcië:

“Na začátku povídky dají Harryho Dursleyovi do sirotčince. Brumbál s Řádem se ho snaží najít, ale marně. Na vlastní pěst pátrá po malém Harrym také Severus Snape. Najdou ho až v pěti letech. V Bradavicích je zařazen do Zmijozelu. I přes jeho zařazení se Harry přátelí s Hermionou a Ronem. Jelikož je Harry velice důležitý a Zmijozelové ho napadli, Severus dá Harrymu přívěšek, který je opatřen ochrannými kouzly. Je vidět, že Severusovi na něm záleží. Příběh, zdá se, se zatím odvíjí podle první knihy - Kámen mudrců. Povídka se čte velmi dobře, děj nikde nevázne.”

Delicate Sound of Thunder

Autor: Duinn Fionn      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Napínavější a s větším spádem než předchozí část.”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“Pět hvězdiček pro slashovou klasiku. :)”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“Esprite možná není dokonalá povídka, ale u mě bude mít navždy zvláštní místo, protože mě přivedla ke slashi. Zamilovala jsem se po prvním přečtení. Smála jsem se s ní, plakala a nikdy předtím jsem si nemyslela, že by na mě psané slovo mohlo tolik zapůsobit. Doporučuji všem, kdo mají rádi pěkný slash plný romantiky, který se ale nevzdává kánonu a má svou vlastní zápletku. U písně Centrefolds taky nedokáži udržet suché oko. Díky, Estriel!”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Jemná vůně skořice a pomeranče, tiché zvuky a oni dva, každý na své straně studené zdi... :) no a pak trochu děje a zážitky a pocity... A citlivě volená slova, proto se mi tahle povídka dobře čte.”

A Thousand Beautiful Things

Autor: Duinn Fionn      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Napínavá povídka, sledující jak Draco hledá sám sebe a svůj postoj k životu a že to není jednoduché vzhledem k jeho dědictví. Část je přeložená do čj, ale překlad není dokončen. ( http://archiv.potterharry.net/viewstory.php?sid=2011&textsize=0&chapter=1 )”

Bláznivka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Luca:

“V té povídce jsem se našla - ne v absolutním smyslu a určitě ne v detailech, ale o tom o čem vlastně je: že snění, že fantazie je občas nebe a občas peklo.”

iLads

Autor: Angelci5      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Bodie je moc roztomilý - jako obvykle. Je to takové rozverné, ovšem jinak průměr. Doyle opravuje Bodiemu hrubky a ryje do něj, co za slova naučil svůj iphone, že mu je při psaní nabízí. No jo, jaký pán, takový iphone.”

Dear Hermione

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

Ivet:

“Okouzlující, navodí úsměv. :)”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Vrána:

“I pro mě stará láska... geniálně úsporný způsob vyjádření a dojemně vykreslený vnitřní svět obou postav. Samozřejmě nemůžu nezmínit skvělý překlad. Vlastně si ani nevšimnete, že to není originál, což je přesně to, o co jde, že?:-)”

|< 10 11 12  >|