Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

One Night Changes everything

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První část One Night Changes everything série. Film Alexandr Veliký jsem neviděla, ale na tom nesejde - to hlavní - vztah mezi Alexandrem a Hephaistionem - Glorfindelovi Vairë na začátku objasní. Svým způsobem to je PWP s příběhem (já vím, protimluv :-)), a je to příběh smutný, melancholický, až jsem měla v očích slzy. Nevím, jaký je Alexandr ve filmu, ale tady ho ráda nemám. A na konci jsem brečela jak želva.”

Entangled Gold

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šestá a závěrečná část série Imladris' Newest Son. Thranduil a Glorfindel jsou pěkná dvojka, ale pořád si nemyslím, že by to bylo na čtyři hvězdičky, i když ty tři jsou silné”

A Mission of Diplomacy

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pátá část série Imladris' Newest Son. Moc hezký návrat Erestora domů.”

The Greenwood

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Čtvrtá část série Imladris' Newest Son. Pokračuje tam, kde třetí část skončila. Erestor opustí Imladris a spíš náhodou než úmyslně se dostane do Mirkwoodu, kde se setká s Legolasem. Vztah mezi nimi se pomalu vyvíjí, což je aspoň změna proti klasické lásce na první pohled :-) Tak 3-4 hvězdičky”

Sibling Rivalry

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Třetí část série Imladris' Newest Son. Dvojčata se vrátí od prarodičů a nejsou nadšená, když zjistí, že by se měla dělit o lásku svého otce, což se dá od dětí očekávat. Ale jak se říká - konec dobrý, všechno dobré. Jenže tady není příliš dobrý konec, i když se problém s dvojčaty vyřešil. Závěr povídky, kdy se oslavuje Erestorova dospělost, naznačuje další problém. Škoda, že autorka nesledovala náznaky, které by mohly zajímavě zamotat Erestorovu minulost, i schopnosti, které projevil, ale co už nadělám.”

With a Little Help

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Druhá část série Imladris' Newest Son. Prostě pokračování toho, co začalo v první části.”

Imladris' Newest Son

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První část série Imladris' Newest Son. Hodně AU, pokud jde o Erestora. Popis toho, jak se Erestor zbavuje toho, co do něj ten otrokář během dětství vtloukl, je příliš rychlý, ale holt je to fan-fiction. No a na závěr je přilípnutý příběh Lindira a Melpomaena.”

Boyhole

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudinka Bodie, on by pro Doylea udělal cokoliv, i mu splnil všechny jeho fantazie... dojemná povídka. Bonusový lišák Cowley, který má pro případ vydírání předpřipravené falešné verze Darbyho rukopisu.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Dojemná povídka jak se dva školní nepřátelé učí spolu žít a přežít.”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Draco je sice arogantní spratek, ale roztomile. :))”

Drowning Man

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jo, když Bodie svojí momentální holce při vyvrcholení říká Rayi, je nejvyšší čas, aby přestal před pravdou zavírat oči. Smůla je, že to Doyleovi nemůže říct. Smutná povídka.”

Object of Desire

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vybavené sklepení jednoho hajzlíka, kterému CI5 šlápla na krk, Doyleovi pomohlo odhalit, že Bodie má lecjaké zkušenosti - a schopnosti. Pěkné dialogy a moje oblíbená scéna, ve které se Bodie s Doylem zapomenou a vrhnou se v tom sklepení na sebe a pak jsou moc rádi, že se po nich šel podívat nějaký nezkušený agent, když se neozývali, který je volal jménem - takový Murphy by se k nim připlížil a nestačil by se divit.”

His Reply

Autor: Rosemary (Tira Nog)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jo, když si chlapci neumí pořádně promluvit, to je pak těžké. Ale dobře to dopadne. :-)”

Owner's Manual

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povídka se spoustou vtipů a narážek, ve které si Bodie s Doylem přiznají, že po sobě jedou, díky knížce o mužském těle, kterou Doyle našel a předčítá za jízdy v autě. Svižné, vtipné dialogy, včetně mého oblíbeného Bodieho moudra, že spát nahý, když není doma, není dobré, poněvadž chlapi pak míří právě 'tam'.”

The Waiting Room

Autor: Lizzie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela krátká, tklivá povídka, ve které se Doyleovi zželí ve válce zmrzačeného Bodieho (a taky se zamiluje do jeho očí).”

'Tis the Season

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Anson sleduje, jak k sobě Bodie s Doylem pomalu nacházejí cestu - jak jsou si každé Vánoce blíž a blíž. Moc krásná je poslední scéna, jak Bodie zdobí stromeček a Doyle Ansona varuje, ať z bonboniéry nevyžere Bodieho oblíbené bonbónky.”

Faces from the Past

Autor: Anne Higgins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásná scéna, jak Parker (z Ojuky) Bodieho týrá a Bodie ho zavraždí, aby neublížil Doyleovi, ale zbytek povídky nic moc. Autorka z Bodieho dělá Cowleyho syna a to mi nevoní.”

The Flat

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tentokrát je to Bodie, kdo Doyleovi oznámí, že jestli si tak nutně potřebuje zasouložit s chlapem, tak ať si zasouloží s ním, a klidně mu do očí lže, že má hromadu zkušeností. Načež se ho přesvědčuje, ať mu dá ještě šanci, že se na sobě bude pracovat a zlepší se. Velice pěkně napsané.”

Florida Sunshine

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie nepřestává líčit své floridské zážitky s jistým Michaelem (před hochy z CI5 z něj samozřejmě dělá 'Michelle'), až si Doyle konečně přizná, že neskutečně žárlí a oznámí Bodiemu, že pokud teda Bodie musí šukat s chlapem, tak ten chlap bude on. A Bodie se samou radostí udělá. Tak, teď jsem prozradila konec, který je z celé povídky nejlepší. :-p”

Double...or Nothing

Autor: Rosemary (Tira Nog)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Prapodivná záměna Doylea jeho dvojníkem, ne moc uvěřitelná, ale ten sex to plně vynahrazuje. Opět moje oblíbená dynamika po uši zamilovaný Bodie, chladný Doyle. Škoda že konec se trochu táhne - ačkoliv, zase je na konci moc hezký kousek, kde Cowley své týmy pošle do vřesovišť a kdo je první přejde, vyhne se týdennímu soustředení s Macklinem - Bodie s Doylem jsou díky Bodieho zkušenostem samozřejmě den před ostatními (a mají tak čas řešit ve stínu menhirů osobní problémy).”

Green Peace - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Doyle si je opravdu podobný a Bodie má takový spokojený, ba zamilovaný výraz.”

Blue Harmony - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádherný obrázek, jen škoda, že není Bodiemu vidět do obličeje. (Ale zase má rozkošné vlnité vlásky.)”

Night Fever - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Bodie má nádherné, nádherné tělo. Ach ach.”

Doyle's Dream - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ha, výjimečně je vidět i Bodieho péro. :-) A ani mě nepřekvapuje, že Doyle sní, jak mu Bodie napůl svlečený posluhuje.”

Blue and Green - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jeden z mála aspoň trochu explicitních obrázků, podporující zarážející stereotyp, že Doyle má zelené oči. Když tohle pominu, tak je obrázek dechberoucí, jak se k sobě tisknou, jak Bodie sklání hlavu... Však ho taky máme vylepený nad postelí.”

|< 10 11 12  >|