Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

sigam:

“Pěkné počtení. Leč už ne tak dokonalé jako Muž v Dracově posteli.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

sigam:

“Na chudáka Luciuse, který každou chvíli přesvědčuje sám sebe, že je KURVA přece klidný, se nedá zapomenout. Přesně takového jej miluju. Smrtijeda, kterému leze ten zasraný Pán zla na nervy a který dokáže zapomenout na ledový výraz ve tváři a sofistikované chování :D.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Cokoliv je možné, hlavně v této povídce. Mám ji hodně ráda a vracím se k ní s úsměvem. Brygmi své umění dokáže krásně podat.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Asi na to nemám tu správnou náladu, ale smíchy jsem se po posteli opravdu neválela. Na druhou stranu myšlenka se mi líbila, myslím, že v Hermioně je spousta neodhalených talentů.”

Bezděčná schůzka s osudem

Autor: crise_cardiac      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Je to i o smutku a pocitu, že jinak žít ani neumí. Smutné, i když reálné, v tom souhlasím.”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Pozornost. Spousta pozornosti. Čemu se divit, že Severuse vzrušuje, že ;). V takovémhle podání třeba nezůstane jen u Severuse.”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sigam:

“I vševědoucí Hermiona se někdy sekne. Obzvláště, když radí takovému ťulpasovi, jako je Neville :).”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

sigam:

“Jedna z těch originálních genialit, kterých není nikdy dost :).”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

sigam:

“Tohle člověka dostane do kolen. Někdy si to musím znovu přečíst :).”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

sigam:

“Ach ano, tohle jsem četla někdy v době, kdy jsem ještě ujížděla na páru H/S. Moc vtipný způsob jak převést Brumbálův "vševědoucí pohled modrých očí" :).”

Odpusť nám naše viny…

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Bodie je opět drzý, až tak, že si před Cowleym klekne a provede něco, o čem oba sní už dávno.”

Odpusť nám naše viny… (alternativní verze)

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ještě lepší než původní povídka. Cowley to Bodiemu nemohl jen tak nechat projít. Ale mělo by to mít lepší název, napříkla Modrooký chlapec.”

Dary

Autor: Rastislav Weber      Jazyk: SJ

Pyriel:

“Kdyby to autor nezasadil do Středozemě (se kterou má společné akorát pár názvů), ale například do světa Zaklínače, a přidal nějaké vysvětlení, tak by to nebyla tak špatná povídka, takhle je to na nic.”

Jak šli Pipin a Smíšek poprvé do školy

Autor: etelwenka      Jazyk: ČJ

darken:

“Celkem milé.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Bellatrix Black Lastrange:

“Ze zásady nečtu humorné slashové povídky. Proč? Protože jsem malá sadistka, vyžívám s ev utrpení a proto mám ráda angst či drama. Ale u What men want je to jinak. Upřímné skonstatování by znělo, je to tak rozpolceně kouzelné, že to nelze nemilovat.”

Bilbo I

Autor: epain      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Možná, kdyby autor pokračoval, tak to mohlo být zajímavé, takhle mi první (a jediná) kapitola připomněla dějepis na základní škole - spousta dat a jmen, jinak nic.”

Galadriel

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Krásná, melancholická báseň na počest Paní Galadriel.”

Helcaraxe

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Hezké verše o cestě ledovou plání, jež je popsána v Silmarilionu”

Jak šli Pipin a Smíšek poprvé do školy

Autor: etelwenka      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Možná to mělo být humorné, určitý náznak tam i je, ale… Pipin a Smíšek jdou poprvé do školy a nechce se jim.”

Estel (Pro Deset věrných)

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Verše, co na to říct? Krátká báseň o naději.”

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Mírný humor, nebudete se mlátit smíchy, ale pousmějete se.”

Sexuální výchova

Autor: KaoruSaionji      Jazyk: ČJ

darken:

“James Potter se - překvapivě! - od tatíčka dozví něco, co nečekal a co rozhodně není ve školních osnovách... A rozhodne se jednat. Incest taky nemusím a Albus na můj vkus reagoval až moc laxně na to, že ho znásilňoval (víckrát!) vlastní bratr, ačkoliv měl přítele, ale dalo se to zkousnout. Povídka pobavila a velmi váhám mezi trojkou a čtyřkou... No, kvůli geniálním hláškám Harryho a Ginny...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

darken:

“Prostě takhle to vypadá, když se Draco Malfoy rozhodne zachránit sám sebe a do jeho úžasného plánu se mu vloudí pár chybiček, se kterými nepočítal...”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

darken:

“Moje nejoblíbenější povídka z HP ff vůbec. Můžu se k ní vracet zas a znova a nikdy mě nepřestane bavit. Žádný třeskutý humor, žádné přehnané násilí a pornografické scény. Dokonale vyvážený cit a postavy jednající a smýšlející logicky a dle svých charakterů. Tohle by se vážně mohlo stát...”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

darken:

“Brygminčin skvost.”

|< 10 11 12  >|