Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

As I Watch

Autor: Ethtele_Silya      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“Moc hezké, jímavé, k zahloubání. Pohled na život odjinud než je obvyklé a i proto se mi líbí.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Tahle povídka je první slash, který jsem četla (ve skutečnosti vlastně třetí, ale první delší a... no prostě první). Ta dobrá duše, která mi ji dala přečíst, chtěla vědět, co tomu řeknu, a já jsem jí tehdy odpověděla: ´...jak jsem to tak četla, dostala jsem hlad, protože tam pořád něco jedli... četla jsem docela zaujatě, ale nemůžu říct, že bych si hned chtěla přečíst něco podobného.´ A přečetla jsem si a brzy a pak i něco podobného a ráda :)”

31 Flavours

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Lupin si přeje vyzkoušet něco nového, a tak Severuse přemluví, aby si po jeden měsíc každý večer bral mnoholičný lektvar a proměňoval se v různé partnery z Lupinových fantazií - nebo-li sled dvatřiceti PWP. Povídka vznikla pro květnovou soutež ´každý den jedna kapitola´ pořádanou každoročně na pervy_werewolf.”

Better Angels

Autor: lmk05      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Je to tak, jak napsala bedrníka. Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Jen mě trochu zaráželo, že Potter ač čistokrevný, nezná zvyky čistokrevných a jedná spíš jak mudla.”

Splendour in the Ass

Autor: idiotic savant      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jediná povídka, kterou jsem četla s tímhle párem - jen proto, že jsem byla zvědavá, jestli je fisting opravdu to, co si myslím že je. A je to pěkně popsané, prožité.”

Of Flesh and Bone

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Lucius je sice vyděšený, ale na jeho erekci to nemá vliv. Pěkně napsané.”

Black Out

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape prostě musí Siriusovi dokázat, že on šuká daleko líp! Tohle je první Snape/Black, co jsem četla a je velice pěkný.”

The Sexual Initiation of Severus Snape

Autor: Veresna Ussep      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mladý Snape se nechává zascěcovat do tajů sexu profesinálkou, aby mu snad něco neuniklo. Vypravčkou je ona prostitutka - neotřelý úhel pohledu.”

|< 10 11  >|