Výběr webů podle abecedy

velvetextasy.blog.cz

Stránky: 

Whitehorse

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Kim Jaejoong/Jung Yunho | Rating: 15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Jaejoong dostává po několika letech konečně dovolenou. Aby ho nikdo nerušil, vypraví se do Whitehorse v Kanadě. V horské chatě si užívá klidu a samoty, ovšem jen do té doby, kdy se na prahu objeví Yunho. Jeho dávná láska, se kterou se před třemi lety nerozešel zrovna v dobrém.
Klíčová slova: romantika, láska, horská chata,


www.valleysecret.com

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Adommy | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert / Tommy Joe Ratliff | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 62
Shrnutí: Námet na túto poviedku autorka použila knihu 50 odtieňvu sivej. Takže hlavnou postavičkou je Tommy ktorý ťažko pracuje aby uživil seba a svoju sestru a popritom jej zaplatil školu. To mu kradne všetok čas. Raz mu kamarát odporučí miesto sekretára vo firme kde pracuje jeho žena ktoré je platené veľmi dobre. Nakoniec sa ju Tommy rozhodne prijať a pôjde na pohovor na ktorom narazí na tajomného, sexy, bohatého a úspešného majiteľa firmy. Ako sa to vyvinie medzi sexy majiteľom z veľmi špecifickými záujmami a prostým Tommy ?
Klíčová slova: Adommy, láska, gay sex, násilie, BDSM, dráma, napätie, slash, romantika


Zámecký pán

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Adommy | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert, Tommy Joe Ratliff aj. | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Neobvyklá Adommy povídka od Extasy. Autorka se nedržela svého obvyklého romantického pojetí, vlastně se mu zde docela dobře vyhýbá. Adam si touží splnit svůj sen. Kupuje zámek, který je opředený duchařskými legendami. Co se ale stane, když se na zámku objeví kluk, který tvrdí, že je zámek jeho dědictvím a navíc duch, který má velmi nejasné záměry.
Klíčová slova: dědictví, panství, duchové,


Stránky: