Výběr webů podle abecedy

rocia.webnode.cz

Kouzelné pouto

Odkaz | Autor: DJIN7 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Osvědčené přísady (Harry+Severus+Voldemortovo zajetí+sexuální magie) smíchány do středně dlouhé a lehce napsané úsměvné jednorázovky, která je tak trochu PWP... i když nakonec možná nepůjde jen o sex :-)
Klíčová slova: snarry, PWP


Lekce pro Harryho

Odkaz | Autor: Remuslives23 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Oliver Wood | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Přeložila Rocia Mixan. Harry potřebuje naléhavou pomoc - a kdo mu může pomoci lépe než Remus a Sirius? Jedná se o 11 kapitol AU povídky odehrávající se po válce, o nenáročný příběh plný explicitně zobrazovaného sexu, ale i lásky. Soustředí se na tři postavy, jejich vztahy a na vykreslení Harryho první větší sexuální zkušenosti s muži.
Klíčová slova: Slash, sex, trojka (HP/RL/SB), poprvé.


Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek

spaceyfan:
“První polovina nemá chybu.”
Sarkan:
“...”
Rulie:
“tak první polovina, možná 3/4 jsou skvělé, ale pak jsou slaďoulinké a předvídatelné akce a rozhovory, téměř s klidem se dají přeskočit a dočíst jen poslední 3 kapitoly. Za ten začátek dávám 4”
Velká_koule_chaosu:
“Tak jsem tedy nakonec mírně zklamaná. První polovina povídky naprosto skvělá. Všechno jsem autorce věřila, dokonalé popisy pocitů, ale jakmile se z Harryho a Severuse stali milenci, přišla mi povídku už strašně nudná, a občas mi i lezla na nervy. Bohužel.”
shadow:
“Akkarra mi bere slova z úst, akorát můj dlouhý zásek nastal dříve. Nevěřila jsem, že povídku vůbec dočtu.”
Gartepka:
“mně se povídka líbila, překlad se vážně povedl.... dobrých pasážích bylo podstatně více než těch špatných... romantika vede ;)”
Akkarra:
“Po 38. kapitole prostě odmítám číst dál! Ze všech chlapů se tu postupně staly ženský s PMS a nejhůř to odnesl asi Potter, ačkoli Severus mu v tomto ohledu doslova dýchá za krk. Dokonalý příklad jak totálně pohřbít slibnou povídku. :/”
KalamityJane:
“Skončila jsem někde u 20. kapitoly, nejvyšší čas dohnat resty :)”
Benny:
“Překlad ještě není hotov, každopadně mé oblibené téma:nucený sňatek.|| EDIT:Oprava po 10ti měsících.Začátek začal slibně, merlinžel kdy se to zlomilo?Severus vypadl z role, to ostatně i Harry.Přesto to neberu příliš vážně a užívám si Rociinu práci.To znamená, že ze čtyřky jdu na trojku.”
Mája:
“Mám tuto povídku docela ráda, ačkoli mě občas velmi krutý a zbytečně zlomyslný Severus leze na nervy. Překlad je kvalitní a hlídám si každou novou kapitolu. Takže díky, Rocio, že si s překladem dáváš práci. Stojí to za to.”
Onnyinka:
“...”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Tak jsem se pročetla kam až je to hotové a nemám nijaké puzení hlídat si pokračování. Kapitoly dost odsejpají, což je hlavní plus - nějak tam chybí jakákoli přidaná hodnota. Hodně slaboučká tři.”
Lanevra:
“Jelikož tu nikde není originál a mě se ho vážně nechce vkládat, tak to napíšu sem. Překlad za jedna (jednička jako ve škole, ne jeden bod tady na deníku), možná mínus za takové malé drobnosti, ale ne, nechám za pět bodů. A samotná povídka... to je dost nestálé. Jsou tam okamžiky co bych dala čtyři, jiné kdy bych dala tři, ale i pár pro mě tak strašných (zejména v pozdějších kapitolách) že bych dala klidně jen jedničku. Já jsem veskrze laskaví člověk, takže dám...”
Adelaine:
“Začalo to fakt dobře, daly se tam najít jisté nelogičnosti, ale nebylo to špatné. Nicméně od poloviny bych to dávala za typický příklad toho, jak by podle mě ty postavy fakt neměly vypadat. Eh.”

Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU


Nejlepší sázka

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Díky jedné opilecké sázce se Harry Potter, trpící následky dávného zranění, ocitne poprvé v gay klubu, aniž by tušil, že tam potká dva nejdůležitější muže svého života a že jeden z nich je jeho spřízněnou duší... AU - Sirius není Harryho kmotr. Romantické.
Klíčová slova: Slash, sex, spřízněné duše, trojka, romantika.


Ostré jako sluneční světlo

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SB/SS, HP/LM, HG/DM, RL/SB | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název originálu: As Sharp As Sunlight / Varování: slash, sexuální scény, Mpreg, násilí, znásilnění, smrt postav / Shrnutí: Silně AU příběh na téma, co by se mohlo stát, kdyby Voldemort vyhrál válku. Harry, Sirius, Remus a Hermiona jsou zajati. Voldemort udělá z Harryho a Siriuse hermafrodity a dává je svým věrným následovníkům, aby se stali jejich sexuálními otroky a zplodili s nimi děti. Jde o temný a znepokojivý příběh se spoustou úzkosti, ale přesto končí otevřeně a jistou nadějí...
Klíčová slova: snack, harrylu, nedobrovolný sex, Voldemort vyhrál válku, Mpreg


Pět možností

Odkaz | Autor: Beth H | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pět alternativ, jak by také mohl skončit Harry Potter aneb pět konců pro ty, kdo milují Snarry :-) Humor, parodie, slash, romance. Varování - jen taková maličkost :-)
Klíčová slova: Snarry, alternativní konce


Poprvé je nejhorší

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor


Rolničky

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na začátku bylo morče a jeden návrh... Varování: slash, sex, Vánoce a špetka romantiky :-)
Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, slash, Vánoce


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Špatné na tolika úrovních

Odkaz | Autor: Barbarella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP, Ron | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron