Výběr webů podle abecedy

rocia.webnode.cz

Kouzelné pouto

Odkaz | Autor: DJIN7 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Osvědčené přísady (Harry+Severus+Voldemortovo zajetí+sexuální magie) smíchány do středně dlouhé a lehce napsané úsměvné jednorázovky, která je tak trochu PWP... i když nakonec možná nepůjde jen o sex :-)
Klíčová slova: snarry, PWP


Lekce pro Harryho

Odkaz | Autor: Remuslives23 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Oliver Wood | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Přeložila Rocia Mixan. Harry potřebuje naléhavou pomoc - a kdo mu může pomoci lépe než Remus a Sirius? Jedná se o 11 kapitol AU povídky odehrávající se po válce, o nenáročný příběh plný explicitně zobrazovaného sexu, ale i lásky. Soustředí se na tři postavy, jejich vztahy a na vykreslení Harryho první větší sexuální zkušenosti s muži.
Klíčová slova: Slash, sex, trojka (HP/RL/SB), poprvé.

Makkakonka:
“...”
shadow:
“S PWP nemám problém, ale tuhle trojku po kupě nemusím.”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Přečteno, bez ztrát na životech, ovšem mám dva problémy.Za prvé Harry se mi jevil jako hrozný truhlík a za druhé nemusím trojky.Někdy se ztracím v tom čí penis je kde(i když zde jsem ten problém neměla)Šileně dlouhé porno a občas jsem si řikala, jestli po tolika orgasmech ještě uroní nějaké sperma.Ale logiku neřešim je to přece PWP:)A to slušné.”
Adelaine:
“Omg, to bylo ale dlouhý porno... Já osobně jsem trochu měla problém s tím (teď nevím, jestli to srozumitelně vysvětlím), že to začínalo jako příběh, dalo nám to spousty nakonec zbytečných informací o životě všech možných lidí okolo a přitom z toho čišelo, že to celý je jenom o tom, jak je dostat do postele. Jasný, hodně slashe je o tom, jak ty dva, tři, čtyří... dostat do postele, ale tohle jako by se nemohlo rozhodnout, jestli jen sex nebo i jak to bylo dál po zabití Voldyho. A na můj vkus tam bylo až moc přechodníků. Jinak na druhou stranu, napsání takhle dlouhé sexuální scény chce asi talent.”
sandymathews:
“Ano”
AnneMaria:
“:D :D”
Lanevra:
“Autorce se podařilo roztáhnout PWP na 8 kapitol (zbylé tři jsou omáčka kolem), to považuji rozhodně za úspěch. Je to prostě sex a nic víc.”
Mrmla:
“...”
kripolik:
“...”
Akkarra:
“No porno, no. Ale velice pěkně napsané porno. (Ačkoli hřídel mě dostávala pod stůl.) Jenom škoda, že k tomu nejsou obrázky... ;)”
Tintinka:
“Komu nevadí trojice a má rád povídky plné sexu, tak tohle není špatné. Jde o to, že Harry je panic, který si moc nevěří a tak požádá o pomoc se zasvěcením do sexu Siriuse a jeho partnera Remuse. Prostě praktická sexuální výchova :-)”

Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU


Nejlepší sázka

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Díky jedné opilecké sázce se Harry Potter, trpící následky dávného zranění, ocitne poprvé v gay klubu, aniž by tušil, že tam potká dva nejdůležitější muže svého života a že jeden z nich je jeho spřízněnou duší... AU - Sirius není Harryho kmotr. Romantické.
Klíčová slova: Slash, sex, spřízněné duše, trojka, romantika.


Ostré jako sluneční světlo

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SB/SS, HP/LM, HG/DM, RL/SB | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název originálu: As Sharp As Sunlight / Varování: slash, sexuální scény, Mpreg, násilí, znásilnění, smrt postav / Shrnutí: Silně AU příběh na téma, co by se mohlo stát, kdyby Voldemort vyhrál válku. Harry, Sirius, Remus a Hermiona jsou zajati. Voldemort udělá z Harryho a Siriuse hermafrodity a dává je svým věrným následovníkům, aby se stali jejich sexuálními otroky a zplodili s nimi děti. Jde o temný a znepokojivý příběh se spoustou úzkosti, ale přesto končí otevřeně a jistou nadějí...
Klíčová slova: snack, harrylu, nedobrovolný sex, Voldemort vyhrál válku, Mpreg


Pět možností

Odkaz | Autor: Beth H | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pět alternativ, jak by také mohl skončit Harry Potter aneb pět konců pro ty, kdo milují Snarry :-) Humor, parodie, slash, romance. Varování - jen taková maličkost :-)
Klíčová slova: Snarry, alternativní konce


Poprvé je nejhorší

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor


Rolničky

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na začátku bylo morče a jeden návrh... Varování: slash, sex, Vánoce a špetka romantiky :-)
Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, slash, Vánoce


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Špatné na tolika úrovních

Odkaz | Autor: Barbarella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP, Ron | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron