Výběr webů podle abecedy

pooky10.blog.cz

Cos to řekl?!

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co způsobí růžové tričko.
Klíčová slova: HP/SS , snarry, PWP


Dracovo přiznání

Odkaz | Autor: Céilidh Clemens | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter; Draco Malfoy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco musí něco Harrymu nutně říct.
Klíčová slova: komiks


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


For Potion Master Only

Odkaz | Autor: Yukipon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanart
Klíčová slova: Fanart, ocejchovaný Harry


Lupus in Fabula

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Remus Lupin | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí:
Klíčová slova: HP/RL, Viteál , Mpreg


Nejlepší přítel

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Ron Weasley, Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Po bitvě. Slash HP/RW.
Klíčová slova: slash PWP, HP/RW , Rorry


Skoro jako rodina

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-02-12 | Počet kapitol: 7
Shrnutí:
Klíčová slova:


Time for Changes

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius Black/Annie, James Potter/Lily Evansová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry zabil Voldemorta. Ovšem po střetu Harryho Pottera s Angelique d´Armane Lewis(sestrou Fleur) oba zahalí modrá mlha a oni se probudí v době kdy v Bradavicích studují Pobertové a samozřejmě i Severus. Harry a Annie se musí vydávat za nové studenty dokud Brumbál nepřijde na to, jak je vrátit zpět. Mají šanci na návrat? A pokud ano budou se chtít vůbec vrátit?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, James Potter, Lily, Angelique d´Armane Lewis (původní odkaz: http://pooky10.blog.cz/rubrika/time-for-changes)

LiviaCullen:
“..”
Cora:
“Cestování časem mě baví a autoři, kteří se do něj pustí, mají můj obdiv; musí být vošajslich uhlídat všechny ty akce a reakce tak, aby čtenář pokud možno žádnou logickou botu nevyšťoural... Tahle povídka má svoje kouzlo, je to takové nenáročné, celkem milé čtení. S jedním, pro mě podstatným, škraloupem - vesměs tady chybí emoce. Jakékoliv. SPOILER Třeba hned počáteční neočekávané hození do jiné doby - už z podstaty věci by mělo jít o šokující záležitost a ta by se asi neobešla bez vyšilování hlavních aktérů. Stejně tak přítomnost zesnulého Brumbála, setkání s Harryho rodiči, vztah s Severusem (a jejich sexuální sblížení vykřesané z ničeho) KONEC SPOILERU... základ dobrý, ale naservírované to bylo neskutečně vlažně. Takhle si představuju, že podobné dějové bomby nezúčastněně prezentuje na svých hodinách Binns. 2, 5.”
lia:
“velmi zajímavý nápad, ale občes trochu neuvěřitelné”
kami:
“...”
l.terka:
“:)”
Casiopea:
“Obecně se mi moc líbí jazyk, kterým Pooky píše. A dá se také říct, že všechno, co jsem od ní četla bylo prostě... milé. Tahle povídka není výjimkou, ačkoli mi moc chybělo alespoň nějaké napětí či problém, který by hrdina musel řešit.”
Adelaine:
“Ok, přiznám se, že s takhle nespisovnou řečí mám v literatuře trochu problém. Povídka dobrá, jen mě nebavil vztah hlavních postav. Lepší 2.”
Fleur Tera:
“nebolo to zlé len strašne rýchle”
Mrmla:
“,,,,”
belldandy:
“Docela zábavné. Bavilo mě na tom skoro všechno - bohužel s jednou jedinou vyjímkou - a tou byl vztah Harryho a Severuse. Z toho hlediska to bohužel moc nefunguje jako slash. Kde je postupné rozvíjení vztahu? Nemá asi cenu rozebírat, že zápletka upomíná na Čas pro změnu od Salsy. Vzhledem k názvu, to bude zřejmě vědomá pocta. Ironicky vztah Angeliky a Siriuse mi přišel hlavně na počátku mnohem zábavnější než ten hlavní. Ale konec byl celkem OK. Pokud vás ovšem neznechucují happy endy. Mě ne. :)”
Mandelinka:
“Vlastně děsná, ale čtivá a sympatická povídka. 3 plus. :-)”
mariaa:
“Děj rychle ubýhá, je velmi čtivý - pěkná povídka.”
kripolik:
“...”
Sargo:
“(Škoda toho anglického názvu, český by mu slušel víc.) Musím přiznat, že nevím, jak hodnotit. Zdejší Mary Sue byla... no dobrá, použiju to slovo: roztomilá! Svým roztomile smrtijedským způsobem. (Na některá jména by byl třeba zbrojní pas. ;-)) Bylo to čtivé. Téma příšerné, ale chytlavé. Styl potenciálně vynikající - jestli bude autorka pár let psát, bude psát fantasticky. Umí děj odsejpat, nezdržuje se u banalit, a to je obrovské plus. :-)”
Akkarra:
“Rozhodně jsem se bavila, to nemůžu popřít, ačkoli má tahle povídka přinejmenším značné množství nedostatků. Škoda, kdyby se víc a pořádně propracovala a promyslela a nebyla "odbytá" pouhými 12 kapitolami...”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná povídka - občas se člověk musí obětovat pro blaho ostatních... :)”

Žádný člověk není ostrov

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Při pátrání po tajemstvích bratří Pewerellových zasáhne Severuse kletba a stane se neviditelným. Jediná možnost jak se z této situace dostat je najít jednoho z potomků Ignota Pewerella - a jediný žijící potomek je (překvapivě) Harry Potter. Ovšem kde je Chlapec-který-zabil-Vy-víte-koho? (Děj se odehrábá po válce)
Klíčová slova: HP/SS , Snarry