Výběr webů podle abecedy

liveinternet.ru

Близкие.. - fanart

Odkaz | Autor: Kissyushka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 12? | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: Snape, Harry

jesssnape:
“...”
Zuzi:
“Ušlo to”
Adelaine:
“Jo no, je to tomu podobný, snad jen že tady Snape narozdíl od Yoko Ono na té fotce dává najevo určitou starostlivost a péči a ochranu a Harry je spíš takový zhroucený. Jo, mně to asociuje jak Noci, tak DI a hodně se mi to líbí. Autorka to pojmenovala Близкие, což podle mě může značit něco jako intimní, důvěrní,...”
belldandy:
“Hmm, ale jo. Proč ne? / Není to zajímavé, jak nahý člověk vedle oblečeného působí téměř automaticky submisivně a zranitelně. Mně to nejvíc připomíná obrázek Yoko Onno a Johna Lennona, co vytvořila Annie Leibovitz pro časopis Rolling Stone. Z toho nahého Johna stuleného jako novorozeně submisivita taky jen crčela. Tohle na mně působí skoro jako jako úmyslná parafráze. :) / Pokud jde o Yellow, stačí si přečíst první stránku jejích stránek. Ona tam dává obvykle vědět, co a jak. Ve zkratce - zrovna má jiné povinnosti.”
Lanevra:
“Nevím, mě to třeba víc asociuje DI.// Já bych ten obrázek pojmenovala "Ztracený".”
Benny:
“Předně omluvte moje přejmenovaní povídky, rusky neumím.Pokud někdo doplňíte info, budu ráda.Teď k obrázku;můj milovaný a i když v Nocích takový moment nenastal a ani nevím, jestli nastane.Mám ho prostě spojený s povídkou Noci v zahradě Getsemanské.//Klikněte na [411x699]obrázek se vám stáhne.//Lanevra:Vidíš, to mě nenapadlo.Ono ani nemohlo, když se přes půl roku s DI nic neděje.Netušíte někdo, co je s Yellow?//Belldandy:Zajimavá asociace.Opravdu se změně názvu nebudu bránit.Něják jsem to pojmenovat musela:(Dík za info, většinou chodím přes DS, takže předkecy nečtu.//Změnu názvu jsem nahlásila, snad ke spokojenosti všech.Snažila jsem se ten název přeložit, ale s komunistickým slovníkem z roku '66, je to nadlidský úkol.”