Výběr webů podle abecedy

heleantess.estranky.sk

Prvý a posledný

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Granger | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Vojna skončila a i keď Severus Snape vyviazol živý, jeho telo je na tom zle. Ošetrovateľky si u neho podávajú kľučku, ale čo sa stane, ak na miesto ošetrovateľky nastúpi práve Hermiona Grangerová?
Klíčová slova: snamione


Som do teba blázon

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape po poslední bitvě ztratí paměť a péče o něj se neujme nikdo jiný než Harry Potter.
Klíčová slova: snarry, ztráta paměti, amnézie, poválečné


SS a tajomstvo Stonehenge

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape, Herry Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona a Ron a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Severu Snape přežil válku i poslední bitvu. Ovšem zanechalo to na něm jisté následky, které se projeví do budoucna. Ovšem rozhodnutí minulosti budou hrát zásadní roli. Jak do toho zapadá Harry Potter? NEchte se překvapit a čtěte.
Klíčová slova:


V službách jeho lordstva

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Poter, Draco Malfoy, LM, NM, KP, CHW, BW, GW, RW, HG, SS a další | Rating: ano | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Malfoy musí odčiniť službou Potterovi všetko, čo mu jeho rodina kedy spôsobila. webarchiv: https://web.archive.org/web/20230330184613/https://media0.wgz.cz/files/media0:529baf200066c.pdf.upl/VsljPDF.pdf
Klíčová slova:

Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Dobrá... Pominu fakt, že Malfoy je profesionální zahradník, že naprosto samozřejmě funguje jako uklízečka (to zřejmě trénoval pod Luciusovým dohledem, protože umění drhnutí podlahy přece musí ovládat každý Malfoy) a pominu i to, jak se Malfoy vlastně k Potterovi dostal... Co ale opomenout odmítám, je fakt, že byl chudák Draco v 17. nebo 18. kapitole během minuty vykastrován a následně přeoperován.”
shadow:
“Já mám ráda sladké povídky a klišé pro mě není sprosté slovo, ale tvorba Tess mi prostě nějak nesedí. Jako u většiny Tessiných povídek se mi úvod hodně líbil, ale jak děj postupoval, musela jsem se do čtení už nutit. Konec jsem už vysloveně proklikala. Jedna z autorčiných lepších povídek - slabší 3. (Přijde mi, že Tess to vždy zakončí jak v románu z červené knihovny, a ani jedna z mužských postav se na konci nechová jako muž a alespoň trochu dle charakteru, ale jako růžolící se žvatlající prvnička - bohužel.)”
Trinyx01:
“,,,”
speisy:
“,”
Adelaine:
“Na můj vkus se všichni chovají až moc... sladce, hodně, pohádkově. Popravdě hledám ve slashi a ff něco zcela jiného.”
Sectumsempra:
“...”
keishatko:
“poviedku som hltala...nevedela som sa od nej odtrhnúť...niečo úžasné”
kripolik:
“Ještě jsem od Tess nečetla nic co by se mi nelíbilo a tato povídka není výjimkou. Určitě se k ní vrátím :)”
Nade:
“Krásná povídka. Na konci jsem bulela jak želva.”
mariaa:
“Jiná povídka mě od této autorky bavila, ale tahle mě nějak nezaujala, takže nedočteno.”
patolozka:
“Také se mi to líbilo, byla jsem zvědavá, jak se autorka vypořádá s HP a jeho prokletím. Je tu detektivní zápletka a taky problematika rodiny a ke konci se objeví i Severus...:-)”
te.ss.sa:
“Pár HP/DM moc nemusim. Ovšem tathle povídka mě dostala během prvních dvou kapitol. Nsprosto mě uchvátila a já nemohla jinak než jí dočít. U poslední kapitoly sem ronily doslova krokodýlí slzy.”