Výběr webů podle abecedy

garrypoker.cz

Garry Poker a jeho báječná léta

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Zlo se vrátilo do Polné! Ano, i tento školní rok přijíždí na polenskou školu karet Garry Poker a jeho gang. Není proto divu, že se tam začínají dít prapodivné věci, při kterých tuhne nejen krev v žilách, ale tuhnou i ostatní tělní tekutiny (tam, kde se právě nacházejí).
Klíčová slova: humor, parodie, AU

Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Potkanice:
“...”
René.K.:
“Skvělý díl, skvělé hlášky. Hudební kapitola, Pop-Art, Vonova rodina, detektiv Garrylock... co víc dodat :-)”
Sectumsempra:
“dil prvni byl o chlup lepsejsi - dost jsem se nudila u sceny grape/hormona...i tak, porad vyborna parodie:)”
sluzy:
“...”
SinamLlumi:
“Další skvělý díl se spoustou hlášek a nepřekonatelným slovním humorem. Navíc se představí ostýchavý profesor Pop-Art, který ke své smůle vypadá úplně přesně jako Michal Viewegh... A doktor Vrdlmrsmrst! A převleky nejmocnější! :) S.L. PS: Tu nudnou diskuzní kapitolu s Grapem a Hormonou, která by se dala shrnout do jedné věty, přeskakuju. ;)”
Akkarra:
“Tak to byla opět pořádná jízda. Finále s tobogánem a krokodýly sice virtuální realitu z prvního dílu nepřekonalo, ale za seznámení s domácností rodiny Vlezlejch, detektiva Garrylocka Pokrmese a hudebně laděnou kapitolu si to ohodnocení 5 zaslouží. :)”
assez:
“No jo, no. Prostě pro profesora Australuse Grapea mám slabost. :D A pro Bloody!”

Garry Poker a modré žaludové eso

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Otravný chlapec s jizvou na zadku, do kterého budete mít brzy chuť ho pořádně nakopat – to je Garry Poker, student Střední školy karbanu a hazardu v Polné. Vítejte i vy mezi jeho odpůrci, nepatříte-li mezi fanoušky brakové literatury! Vychutnejte si klasický příběh v tarantinovském stylu: 140 stran nesmyslných dialogů a na závěr 20 stran zběsilé akce!
Klíčová slova: humor, parodie, AU


Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Dobrácký kartářský tovaryš Garry Poker je proti své vůli odveden na letní sportovní soustředění Školy karbanu a hazardu, kde musí bojovat za císaře Nigruse Trumpála I. proti cizákům. Přitom jeho široké a laskavé srdce netouží po ničem jiném než být se svými milovanými v dívčím táboře za kopcem. Překoná Garry s pomocí svých přátel nástrahy osudu, když Doktor Vrdlmrsmrst kuje své pikle a zlý vodník Grape neustále vaří mlhu? Ale nebojte, každá voda nakonec steče dolů a Támhleta se dostane Garrymu za ženu.
Klíčová slova:


Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
Klíčová slova:


Garry Poker a...

Odkaz | Autor: Martin Šmíd | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Garry Poker, Hormona Dangerová, Von Vlezlej a všichni ostatní trochu jinak | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-05-16 | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Račte vstoupit do světa prachsprosté parodie na příběhy jednoho nejmenovaného nezletilého kouzelníka: Harryho Pottera. Tentokrát se ovšem ocitnete ve Škole karet a hazardu v Polné v Čechách. Garry Poker je totiž karbanický učeň a budoucí gambler. Prozatím jsou hotové parodie na první tři díly: GP a modré žaludové eso, GP a jeho báječná léta a GP a vězeň z Az-Karbanu. Čtvrtý - GP a ohnilý pohár - je na startovní čáře.
Klíčová slova: parodie, škola karet