Výběr webů podle abecedy

ausa.blog.cz

Dohodnutý sňatek

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 56
Shrnutí: Co když vás rodiče zasnoubili ještě před narozením? Jak se s tím vyrovná Harry a co všechno musí podstoupit, aby mohl normálně žít? I když, dá se žít normálně s nejhorším černokněžníkem všech dob? A co když se omylem octnete v minulosti a váš manžel se vás pokusí zabít?
Klíčová slova: Harrymort , Mpreg


Otec nebo syn

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Lord Voldemort, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Ron se vsadí, že skočí do ledové vody Černého jezera, když se však začne topit, jde do tuhého. Harry jako správný kamarád neselže a skočí pro něj, co když ale ztratí paměť, když ho ďasovci začnou stahovat pod vodu? Snape mu pomocí nitrozpytu pomůže na všechno si vzpomenout, objeví však i něco, co bylo už přes třináct let skryto. Dozví se Snape, co se stalo před třinácti lety? Vzpomene si na svou manželku? Vzpomene si na svého syna? A co Voldemort? Co s tím má společného? Kolik problémů dokáže udělat kouzlo Obliviate?
Klíčová slova:


Poslední přání

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Salazar Zmijozel | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Zrcadlo z Erisedu ukazuje nejtajnější touhy srdce. Harry si nejvíc přeje porazit Voldemorta a mít od všeho pokoj. Co ale znamená bradavická chodba a čtyři nezřetelné postavy, které v něm vidí? Jakou mají souvislost s jeho přáním?
Klíčová slova: HP/SZ

Badinek:
“...”
Adelaine:
“První povídka na tento pár. Nicméně chybí mi tu trošku víc propracované postavy, trochu víc zdání, že se Harry fakt přenesl do minulosti. Nebylo to přímo špatné, ale no nevím, moc mě to nebavilo. 1/2”
jesssnape:
“slabá 2”
Benny:
“Merline, už nejsem panna..Tohle byla první povídka na tenhle pár.Ovšem zdávám to asi 7kapitol před koncem.Po slohové stránce to není špatné, co mi na tom vadí je absence jakékoli atmosféry středověku, nemám z toho dojem, že se Harry vrátil v čase o 600let do minulosti.Také z toho mám dojem, že se jedná spíše o originálku než slash z HP.Známka..nevím..lepší dvojka?”
Trinyx01:
“...”
Lanevra:
“...?”
mariaa:
“...”
Mrmla:
“..”
l.terka:
“Pěkní”