Výběr webů podle abecedy

alooockhard.deviantart.com

Poor Neville - fanart

Odkaz | Autor: Alooockhard | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, studenti | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape & Neville ("Harry Potter and the Prisoner of Azcaban", chapter 7).
Klíčová slova: fanart

Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Tady se mi pro změnu nelíbí Severus, ale líbí Neville.”
Benny:
“Velice povedené, člověk se i do toho nebohého Nevilla vcití.Jen má dokonalá představa by byla, kdyby Nev ležel v mrákotách na zemi.:)”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Akkarra:
“Pěkně vyobrazený Snape. :) Jen ten Neville mi přijde málo vyděšený...”
belldandy:
“To jsou vodovky, ne? Díky nim to v sobě má takovou sympatickou lehkost. (Brrr.. to jsou kunsthistorické kecy..:) ) Každopádně s vodovkama je těžké malovat, nic nejde opravit.”
Sectumsempra:
“velmi pekne (proc mam pocit, ze otoceny draco rika neco opravdu nehezkeho?:)”
Mandragora:
“Mohlo to dopadnout s Nevillem mnohem hůř. Zatím je to dobré, nevypadá to na explozi.”
Danae:
“Tahle dáma by mi klidně mohla ilustrovat celou sérii :) Jen ta S. hůlka mi přijde drobet dlouhá.”
Istar Halabába:
“Hezké. Skoro jsem čekala, že se začnou pohybovat :) A ty odstíny barev se mi líbí.”
bedrníka:
“Pěkné barvy, živá scéna. (Snape nedrží hůlku, ale naběračku s dlouhou rukojetí.)”

The Longbottom Syndrome

Odkaz | Autor: Vizen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Longbottom | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Autorka: I read this expression in a fic by Jordan Grant. Severus was mentally calling every cauldron explosion that way. It made me laugh - and I just had to draw it. I know, this is a little sketchy as always, but... I love Neville and those two together so much ... So this is the second pic for my 'Snape & the Gryffindors' series. Ah. And Matthew Lewis is just a perfect Neville in the movies. I painted Neville with lighter hair here only for the canon spirit. And Neville, be brave and strong. - You're a true Gryffindor, aren't you ? - ... Because...the worst blast is to come.
Klíčová slova: