Výběr webů podle abecedy

ajjapensivell.own.cz

Nádech pampelišky

Odkaz | Autor: Ajja Pensivell | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black/Sirius Black | Rating: incest, rapefiction, vražda, mučení | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Výdech... A znovu nádech, slyšíte jen tikot hodin a nádechy pampelišek... A silnější, než tohle není nic. Nic nemůžete cítit jasněji.
Klíčová slova: incest, rapefiction, temné, vražda, mučení

kami:
“Čisto len zo zvedavosti a predsa len správnosť českého slohu nie je to, čo by som dokázala plnohodnotne posúdiť, možno to bude pri tejto poviedke plus.///Aha. To je tá poviedka.”
Sectumsempra:
“jedna z povidek, kterou jsem se rozhodla precist nekolikrat - ve snaze pochopit ji... moje znalosti slohu jsou pravdepodobne natolik bidne, ze ani napotreti jsem u nekterych vet neprisla na to, co chtel basnik rici... at zije chaos a zvelebovani materskeho jazyka!”
ZJTrane:
“Na môj vkus je to až príliš chaotické.Ale Regulusa milujem .”
Akkarra:
“Příběhově to není špatné, ale na některé (vlastně skoro na všechny) slovní obraty jsem koukala docela vyjeveně a některé jsem viděla dokonce prvně.”
SinamLlumi:
“Nuž to tedy zas byla jízda. Úvodní slovo autorky napoví s kým máme tu čest a povídka dokreslí nade vší pochybnost. ;) Milé (emo)děti, dokonce i rádoby poetické výrazivo musí dávat smysl, jinak jde celá povídka... k šípku. Že. PS: Děsný sloh. Někde kolem „purpurové krve“ už jsem se smála nahlas.... S.L.”
Memorin:
“Motýli poletují, ale za chvíli padnou mrtvi k zemi, protože mu utrhli květinu, kterou jeden z nich potřeboval k životu. spíše ke 3”