Výběr webů podle abecedy

agneia.blog.cz

Stín Broadmooru

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, OC | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: V podstatě je to delší jednorázovka, rozdělená do tří částí. Cca šest let po válce... Draco sa ocitá v mudlovskom väzení pre duševne chorých nebezpečných zločincov. Jeho psychologička sa snaží zistiť prečo... Príbeh nám rozpráva schizofrenický zločinec, ktorý Draca pozoruje cez dieru v murive.
Klíčová slova: psychologické

Lucie:
“Zajímavé, netradiční pojetí.”
Benny:
“Prosím si ovace ve stoje, donutila jsem se k dramione.Nicméně romantickou zápletku nečekejte.Četlo se to skvěle, přesto přes 3 nejdu.”
Nerla:
“Ve mně to nic moc nezanechalo a přišlo mi hrozně předvídatelné, jak to skončí a co bude řečeno, aby to tak skončilo. Průměr... lepší průměr, protože slohově to bylo opravdu dobré a četlo se to skoro samo.”
Sectumsempra:
“nice:)”
Akkarra:
“Zajímavě pojaté, slohově opravdu dobré, ale něco tomu chybí...”
Sargo:
“Jedna z tech nemnoha povidek, ktere jsou skutecna literatura. Smekam, zavidim, odchazim od autorky precist vsechno, co kdy napsala. :-)”
Chantal:
“Reálná povídka s nádechem magie. Ráda se k ní vracím”
beruska:
“X”
sandymathews:
“přečíst”
finde:
“velmi dobrá povídka”
ZJTrane:
“Nádherné. Som strašne vďačná za ten otvor v stene. Keby tam nebol, nikdy by sme sa nedozvedeli čo sa stalo s Dracom Malfoyom :)”

Thank you

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Granger | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-03-20 | Počet kapitol: 1
Shrnutí: cca tři roky po válce Ještě nevím, jak přesně bude dlouhá, ale určitě bude o něco delší než SB a kratší než ZZSP :) Beru to ještě pořád jako jednu z nedějových povídek, takže žádný složitý zápletky, to až u něčeho dalšího. A název jsem si vypůjčila od písničky, která mě k tomu tak trochu inspirovala, myslím, že kousek textu se na konci objeví :)
Klíčová slova:


Za zradu se pyká

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Granger, Harry Potter, Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Hermiona mučená v Voldemortových žalároch Luciusom Malfoyom. Draco ju zachráni, zažijú spolu nádherné chvíle až kým sa na scéne znova objaví Lucius. Dokáže sa niekto ako Malfoy zmeniť, alebo je všetko výborne naplánovaná akcia? Geniálne napísaná poviedka plná nečakaných zvratov.
Klíčová slova: mučenie, znásilnenie, dramione