Výběr webů podle abecedy

acid3.livejournal.com

Dream within a Dream

Odkaz | Autor: ac1d6urn / firefly-wp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Ilustrace k Prasklince v čase. Stejně jako v případě literární předlohy, jde o preslash.
Klíčová slova:

Mája:
“Tak můj styl tento obrázek naopak je. Je nádherný a skvěle vystihuje atmosféru té krásné povídky. Moc se mi líbí...”
Akkarra:
“Taky to není můj styl... :)”
Mandragora:
“Povídku, ke které je ilustrace jsem nečetla, tak možná proto mi to až tak moc neřeklo. I když je pěkná, to zase ano. Je to moje oblíbená autorka, ale má i lepší.”
Sectumsempra:
“je to dobre namalovane, ale samo o sobe, jako obraz, by to asi neobstalo... proste dobra ilustrace”
Lanevra:
“Neřeknu že se mi to nelíbí, ale ani nemůžu říct, že bych tím byla uchvácena. Je to hezky namalované, o tom žádná, ale nevzbudilo to emoce. // Hele, jsem dobrá, nečetla jsem popis ani Prasklinku v čase a stejně jsem poznala, že je to k ní. :-D”
Mrmla:
“..”
Casiopea:
“Jinak to ani nejde. Frontální útok na emoční centrum. Nádhera...”
SinamLlumi:
“My o vlku... :) Spíš bych asi řekla, že tohle není můj styl – ve výtvarném umění ani v literatuře – nicméně příběh tam vidět je, a to bez námahy. Byť to není můj styl. ;) Btw. "Suddenly, I awoke, and there I lay, myself again." Hmm... to si ukradnu. :) S.L.”
belldandy:
“Sinam by nejspíš řekla, že je to taková ta věc, co nic zajímavého nesděluje. No já mám pro Acid slabost :) / S.L.: Nu dobrá, tak jsem se zas netrefila. :) / Lanevra: Ano, rozhodně jsi dobrá. :)”