Přehled překladů - evi

Odmítnutí

Odkaz | Autor: little beloved | Překladatel: evi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, Theodore Nott, Kordelia Nott, Lancelot Mill, Padma Patilová, HP, DM, Moe (dom škriatok)... | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Manželský zákon nakazuje všetkým slobodným oženiť sa. Hermiona si po ukončení štúdia zoberie Theodora Notta, čistokrvného syna mŕtveho smrťožrúta, ktorého matka Kordélia uzavrela pre obe strany prospešný zväzok so Severusom Snapeom. Lenže časom zisťuje, že jej predstavy budúcnosti sa vôbec nezhodujú s manželovými. Niekto bude musieť vždy úspešnú chrabromilčanku povzdbudiť po jej prvom neúspechu. .....preklad: E-VIS (originál DENIAL dokončený)
Klíčová slova: zákon o manželství

Katekyo:
“..”
Pogroma:
“Je to sladký jak vosa na bonbónu, ale líbí se mi to :-) Takový nenáročný čtení. Dobrá alternativa toho, když si chcete obalit nervy tabulkou čokolády. :D Koncept manželského zákona je dobrý nápad. Chce se mi věřit, že by to pro naše hrdiny mohlo takhle dopadnout.”
kattyV:
“***”
Ammorrek:
“taková červená knihovna, ale dobře napsaná :-) žádné přeslazené scény SPOILER - krásně vyřešenej rozvod severuse s kordélií, opravdu klobouk dolu - SPOILER”
Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
Licona:
“...”
elbi:
“Já jsem bohužel originál nestihla stáhnout, ale chtěla bych jej přečíst. Může mi ho prosím někdo z vás poskytnout na elbi@atlas.cz ? Nechci podceňovat překlady, ale originálům se nevyrovná nic. Díky :-)”
patolozka:
“Moc se mi líbí, ale čekám na překlad, protože k originálu jsem se už bohužel nedostala...”
kami:
“Stále čítam... Musím pochváliť pravidelnú obmenu priestorov, v ktorých sa postavy nachádzajú, no niektoré narážky sú priveľmi okaté.”
Zuzule:
“Stihla sem originál, ještě než ho autorka stáhla. Jedna z velmi povedených na pár SS/HG.”
ZJTrane:
“prečítam keď bude dokončený preklad”
Nel-ly:
“Naproto dokonalá povídka, asi nejlepší, co jsem četla v páru HG/SS a co víc, v téhle asi jediné bych doopravdy uvěřila, že se to mohlo stát. Evi hrdě pokračuje v úžasném překladu, ale já nemohla čekat, přečetla jsem celé během dvou nocí, naprosto nadšená.”
beruska:
“Zatim se mi povidka libi a myslim, ze ted se to teprve rozjizdi”
SaraPolanska:
“Čtu. Moc se mi zatím líbí, ale jako každý překlad - trvá to :-)”
GwenLoguir:
“Vrelo odporúčam aj originál, aj preklad - je to dlhá poviedka, ale stojí za to.”