Přehled překladů - Suzanne

Chameleon a netopýr

Odkaz | Autor: Strega Brava | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Tonksová, Molly | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus je zatvorený sám na Grimmauldovom námestí. A Tonksová rozmýšľa, či jej sluší blond...
Klíčová slova:


Change your mind

Odkaz | Autor: idreamofdraco | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus / Hermiona, (Ginny) | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Hermiona Grangerová píše své kamarádce Ginny Weasleyové o peripetiích s jedním učitelem lektvarů.
Klíčová slova: snamione


Kráska a zvíře

Odkaz | Autor: Mrs. Skinner | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy, Hermiona Granger | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Hermiona Grangerová po válce opustila kouzelnický svět. Luciuse Malfoye stihlo kruté prokletí, které může zvrátit jen opravdová láska. Co se stane, když se dva lidé, kteří tak dlouho stáli na opačných stranách, znovu setkají?
Klíčová slova: Drama, romantika


Láska v dopisech

Odkaz | Autor: MizSphinx | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy, Hermiona Grangerová, Draco Malfoy | Rating: až 18 + (výjimečně) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osamělá Hermiona Grangerová využije kouzelnickou dopisovací službu, aby si našla kamaráda. Muž, s nímž si dopisuje, je ale téměř dokonalý, a vypadá to, že by se mohl stát i něčím víc… Jenže v Hermionině životě se vyskytuje jeden znepokojivý element, který všechno komplikuje – Lucius Malfoy. Varování překladatelky: románově nešikovná Hermioina, klišé, postavy OOC; povídka je nenáročná oddechovka Stav: V originále má povídka 12 kapitol a je dokončená. Originál najdete zde: http://www.fanfiction.net/s/8034566/1/Penfriends O souhlas k překladu požádáno, ale stále bez odezvy…
Klíčová slova: Romantika, romantika, romantika

Benny:
“Dnes jsem se dozvěděla zajimavou statistickou hodnotu-až 70% českých žen, alkoholiček, se stává závislými na mateřské dovolené.Škoda jen, že neexistuje také statistika ve které by bylo prokázáno kolik procent žen měkne mozek z podobných románových zvěrstev.Lidi, ok, překladatelka varuje před lehce naivní románovou Hermionou.Což je v pořádku, pokud by ta slečna byla alespoň kousičkem zmiňovanou Grangerovou.A Lucinka je nechutně dokonalý..ó, fuj, to není HP fandom!To je Pilcherka.1-2”
Salome:
“Nenáročná, příjemná a vtipná romantika. Výborně napsané i výborně přeložené, po formální stránce oceňuji naprosto bezchybný styl bez anglikanismů a výborný pravopis. Pokud nečekáte víc než příjemný romantický příběh, budete spokojeni. Hermiona je trochu OOC - ale u každé kapitoly je v tomto smyslu varování, takže to nebudu kritizovat, vlastně mi připadá OOC méně, než jse očekávala. Autorka moc hezky pracuje s postupujícím erotickým napětím, přitom jí neschází hravost a šarm. Bod nad průměr je ale hlavně za nadprůměrný překlad.///Nedá mi to, abych nedoplnila pokus o objektivní hodnocení podle mých vlastních kritérií:Příběh: originalita zápletky - 1/Styl – jazyk - 3/ Formální stránka: gramatika, stavba vět - 5/Struktura, stavba (gradace, vypoinotvání) - 3/ Postavy – odpovídají předloze, je jejich vývoj logický, jsou jejich motivy uvěřitelné? -1 /Děj: Je logický a uvěřitelný? - 1 /Přesah - 0 /Celkový dojem (věc osobní obliby) - 3. Tedy průměr je 2, 1. Pokud přidám bod za výborný překlad, zůstaneme na tom průměru.”

Mating spell

Odkaz | Autor: Shandra23 | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Salazar Zmijozel | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona omylem provede rituál krvavé magie, který každému přivolá jeho ideálního partnera. Ale co když je jím pro Hermionu sám Salazar Zmijozel, kterého kouzlo přeneslo do našeho světa?
Klíčová slova: krvavá magie


S pozdravem

Odkaz | Autor: Brilant | Překladatel: Suzanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape, Ginny Potterová, Lucius Malfoy, Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: O čem si v dopisech píšou Hermiona Grangerová, Severus Snape a celá řada dalších postav?
Klíčová slova: OOC , Snamione, dopisy