Přehled překladů - Mája

Dobrá koupě

Odkaz | Autor: Minx | Překladatel: Mája | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nebelvírští uspořádali dražbu otroků. Zkuste hádat, kdo si koupí Harryho?
Klíčová slova: humor, sex


Neschopen hadího slova

Odkaz | Autor: DementorDelta | Překladatel: Mája | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se skamarádí s tvorem plaché povahy
Klíčová slova: sex


Pandořino tajemství

Odkaz | Autor: Nimori | Překladatel: Mája | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Některé věci jednou otevřené už se nedají zavřít.
Klíčová slova: humor, PWP, počítač, sex , snarry

l.enik.c:
“Miluju to! Fakt, že jo. Je to naprosto uhozený, úplně mimo mísu, ale přesto je Snape pořád Snape a věřím každému písmenku. Jeho postupné objevování virtuálního světa a světa FF, postupné zapojení se do něj, komentáře k FF, samotné psaní a chatování... Mega vipné. Ve chvíli, kdy začínají psát RealSevvie a Goldsnitcher společně povídku, jsem se trochu ztrácela, kdo co vlastně píše a říká/dělá, ale ve svojí podstatě to zase tak moc nevadilo. Opravdu geniální, originální a nápaditý dílo, včetně formy psaní. To, že je to psané "chaoticky" je na tom právě to skvělé. Nic není napsáno přímo, někde není ani přímá návaznost, jen takové střípky, které ukazují přesně tolik, aby si člověk mohl udělat představu, co se asi tak odehrává. O tom, jak proběhlo "seznámení" Severuse a Harryho se dozvídáme až postupně později apod. Skvělé. Vracím se k tomu opakovaně.”
jajafilm:
“Je to vtipné, ale napsané bohužel hodně chaoticky.”
Extasy:
“Velmi vtipné :)”
brandivina:
“...”
Cora:
“Ani při druhém čtení jsem se nebavila míň, je to vážně dobrá vzpruha na chmury!”
jesssnape:
“...”
Meera:
“Chvílemi to bylo opravdu chaotické a nepřehledné, nicméně představa Severuse za kompem, jak čte, nebo píše slash mě rozesmála. Nápad dobrý provedení mohlo být lepší. Celkově to byl takový průměr. :)”
T_nule:
“Úsměvné”
Benny:
“Šilená představa Severuse Snapea za počitačem.Místy nuda, jindy mě to docela bralo a pobavilo.Samozřejmě jen za ten konec 4.”
Sargo:
“No... když se u něčeho člověk směje nahlas a s náramnou chutí čte od začátku do konce, asi by měl dát za pět... :-D”
Wendyses:
“ženiální ptákovina :)”
Nerla:
“Před čtyřmi a půl lety (vážně, našla jsem u toho svůj komentář s datem) se mi to líbilo víc, ale furt dobré. Skvělé. Hrozně pěkně zpracovaný nápad, který už asi napadl většinu čtenářů fanfiction. Líbilo.”
Adelaine:
“To byla ptákovina, ale zatraceně vtipná a dobrá.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“nestojí to zanic”
Gartepka:
“Praštěná povídka ve všech ohledech! Přesto, že jsem v určitých chvílích ztrácela nit, jsem se dokonale bavila. Severus komentující fanfiction, skvělé. Doteď se nemůžu přestat culit nad větou: "Tohle bych nikdy neřekl!" :D Nápad téhle povídky je opravdu originální a stojí za přečtení.”
kripolik:
“...”
belldandy:
“I love it... Souhlasím, že představit si Severuse u počítače mi přišlo těžké. Ale nakonec … jsem si překvapivě rychle a hlavně překvapivě ráda na tu představu zvykla. Asi ze stejných důvodů jako miluju anime seriál Genschiken (co může fanoušek anime milovat víc než anime o fanoušcích anime:) ), tak nemůžu odolat této FF (slash o fanouších slashe, ještě navíc z mými oblíbenými hrdiny v hlavní roli.) Spousta takových drobných detailů mi tam přijde prostě rozkošných. Třeba tenhle e-mail:“Tvá gramatika je úděsná. Tvá charakteristika není jen neuvěřitelná, ale vysoce rozporuplná a tvoje povídka je plná dějových děr o velikosti famfrpálového hřiště. Bylo to taky neuvěřitelně žhavý. Prosím napiš víc.“ Božínku, to je tak typický ... A pak .. to psaní slashe ve dvou, to musí být užasný zážitek. Zajímalo by mě, jestli si třeba Ariel Lindt a Gobuss spolu psaní DI také takhle užívají? Doufám, že jo... :) PS: Trochu mi to připomnělo povídku T´hy´la od Dieginy. To není žádná kritika, rozdílů je dost a navíc tohle je tak rozkošný nápad, že zřejmě na něj muselo kápnout a vyzkoušet ho víc lidí. Zatraceně ... až dosud jsem si žádnou jinou vyloženě komickou povídku tak moc neužila.”
mariaa:
“Horší tři...”
Sectumsempra:
“porad si nedokazu predstavit severuse u pocitace... az na obcasne hrubky to bylo fajn ("objetovat svou sobotu" bylo trosku moc :D)”
Akkarra:
“Je to sice děsná ptákovina, ale docela jsem se u ní zasmála. Hlavně ty "zářivé proudy semene" - ty mě opravdu dostaly pod stůl a kolegyni přivodily záchvat smíchu. :)”
Velká_koule_chaosu:
“Tato povídka mě opravdu pobavila. Hlavně ta představa, kdy si Harry a Severus chatovali. :D A jejich "průzkumy" :)”
beruska:
“Zabavna povidka”
Kate Mathews:
“...”
assez:
“Ano.”
Jezinka:
“Jak nemám ráda slash a jak si nerozumím s technikou, tak jsem se u téhle povídky pobavila. Nebo právě proto? Roztomilé, milé, vtipné, zábavné.”
Lenette:
“:-D :-D na tejto poviedke soms a taaak strašne zabavila :-D :-D výborné, výborné, i keď ku koncu už som mala naozaj veľký bordel v tom, čo je realita a čo je "poviedka" rozhodne sa k tomuto dielku vrátim a určite nie len raz ”
Nade:
“Naprosto dokonalé. Na konci už jsme nevěděla co skutečnost a co fikce, aby se to ve finále zcela prolnulo a splynulo.”
sigam:
“Tohle člověka dostane do kolen. Někdy si to musím znovu přečíst :).”
Lilithka:
“Copak podezřelého mají mrzimorská děvčata pod stolem? Žeby pergamen s nemravným slashem, kde je hlavní role dána Severusovi? Žeby způsob, jak donutit Severuse, aby se podíval na mudlovský slashový svět? ”
D.J. Orlovský:
“Některé věci je třeba lepší nevědět, aneb jak Severus překonává nástrahy mudlovské techniky a odhaluje, co se o něm na netu šušká.”
Mandragora:
“Bláznivý příběh, jak Severus zabředl do světa fanfiction.”

Perfektní plán

Odkaz | Autor: seeker | Překladatel: Mája | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Voldemorta napadne perfektní plán, jak se zbavit Harryho
Klíčová slova: sex, omámený Snape


Zmatky kolem lektvaru

Odkaz | Autor: mahaliem | Překladatel: Mája | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter , Lucius Malfoy / Neville Longbottom | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Aby Harry odradil nechtěnou pozornost Luciuse Malfoye, předstírá, že ho díky účinkům lektvaru lásky přitahuje Severus Snape
Klíčová slova: humor