Přehled překladů - Ljena

A Cure For Boredom

Odkaz | Autor: emmagrant01 | Překladatel: Ljena | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, John Watson/Others | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Sherlock a John nikdy nemluvili o sexu, během doby, kdy se znali. No, to není až tak úplně pravda, John naříkal, kvůli jeho nedostatku, při mnoha příležitostech.
Klíčová slova: Johnlock, sex club

ygritte:
“Teprve nedávno jsem začala objevovat johnlock a tohle mě naprosto pohltilo! Jasně, je to v podstatě velice dlouhé PWP, ale vykreslení Sherlocka a jeho erotických preferencí mi tady hodně sedlo, přesně takhle nějak si ho představuji.”
belldandy:
“4/5 “ V žánru erotické fanfiction je tohle mezi johnloky prostě klasika. Začátek mi nesedl, to se mi u tohohle žánru stává tak nějak pravidelně. Moc jsem nepobrala, jak snadno se John od Sherlocka do toho nechal namočit. Tak nějak jsem nepobrala, jak se do toho všeho kluci uvrtali, teda Sherlock i snad jo, ale John nějak moc málo prostestoval.:P Ano, i ty vulgarizmy mi tam zpočátku správně neseděli k situaci, později se ten pocit nepatřičnosti vytratil. Představit si Sherlocka jako toho, co se rád drží v pozadí a raději všechno z jistého odstupu řídí, bylo povážlivě snadné. Tohle nastavení k němu skvěle sedí. Dokonce ani ten Mary Sue milostný pár, co se s nimi Sherlock a John stýkají v klubu, mě tu nijak zvlášť neštval. Asi proto, že vždy sehráli svou úlohu a za včasu se stáhli pryč, dřív než by si je člověk opravdu znechutil. A přišel-li začátek rozpočitý, s koncem je se to má právě naopak. Scéna "Já si volím tebe." mě dostala asi právě přesně tak, jak měla. Po všech slušňáckých johnlocích, co mám za sebou, byla tohle příjemná změna. Palec nahoru. / Jen jednu věc tradičně nechápu, proč se to proboha nejmenuje v české verzi Lék na nudu?” (Mimojiné, Benny hodnotí za pět. :P)”
Velká_koule_chaosu:
“Tak já tedy hodnotím rozhodně 5*!! Popravdě je to snad ta nejlepší johnlock povídka, co jsem kdy četla a to i přesto, že se prakticky jedná o PWP. Autorka mě svým dílem opravdu dokázala zaujmout od samého začátku až do konce (ponocovala jsem... hooodně dlouho) a všechno bylo tak... vzrušující, žhavé a nápadité!! Nejlepší scény rozhodně Sherlock jako Dom. :P Možná ten kriminální případ tam byl trochu zbytečný, ale jinak nemám co vytknout!! Na povídku musí mít asi čtenář správnou náladu, protože je to sex, sex a zase sex, ale zatraceně skvělej sex!!”
shadow:
“-”
lymmet:
“Taková strašně naivní povídka, překladatelka to ještě dorazila tím, jak zaměňuje vulgárnost s erotikou. Hodnocení se týká originálu, překlad jsem pro jistotu opustila po prvních kapitolách. Dobrý nápad na povídku, dalo se z toho vytřískat mnohem víc, než do toho dala autorka. Škoda. 2-3, ta 2 hlavně za ten závěr...”
mariaa:
“...”
Desire:
“Zatím se to čte hezky a baví mě to. Ke konci mi zbývá posledních pár kapitol tak s hodnocením počkám.”