Přehled překladů - Dobby, Biggi

Druhá šanca: Šanca pre dvoch

Odkaz | Autor: etherian | Překladatel: Dobby, Biggi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: SS, HP ... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Zhrnutie a A/N: Toto je pokračovanie Harryho druhej šance. Naozaj by ste si mali prečítať tú prvú, lebo sa trochu stratíte. Voldemort je mŕtvy. Harry má 6 rokov po omladnutí zo starovekého a nelegálneho elixíru. Albus umiera, ale Severus dúfa, že získa povolenie uvariť rovnaký elixír a zachrániť starého čarodejníka. Kánon (viac-menej) skončil na konci štvrtej knihy, po nej nastupuje AU. Prosím vezmite na vedomie, že je to väčšinou pre zábavu a oddych a neprešla betareadom.
Klíčová slova: severitus

spaceyfan:
“Přečetla jsem Druhé šance HP 1, 2, 3 i Denník HP a příběh mně nepřijde tak infantilní, jak se na první pohled zdá. Samozřejmě, všechno je tu příliš idylické. Severus je naprosto OOC a Harry je trochu vývojově opožděn, ale při zanedbávání péče u Dursleyových se není čemu divit. Ve 2. dílu je děj docela neotřelý, i když mnohým se může zdát málo dramatický. Jde tu především o vývoj Snapeovy osobnosti a jeho vztahu k vlastnímu synovi i dalším postavám. Na konci příběhu není po nevrlém netopýrovi ze sklepení ani památky. Jazyk je čtivý a poměrně vyspělý. K pochopení všech nuancí by určitě pomohl kvalitní český překlad, neboť slovenský překlad zoufale postrádá betu a při čtení povídky velké množství chyb docela ruší. Oslovení „dítě“ je poslední věcí, která by mě na povídce iritovala. Škoda, že zůstal nedokončen překlad 3. dílu. Všechny Šance kromě 3. dílu je možné přečíst na tomto webu: https://m.fanfiction.net/u/2756219/ Prvních šest kapitol 3. dílu na Dobbyho stránkách: https://dobby7.webnode.sk/druha-sanca-harryho-pottera-iii/”
Rulie:
“.....”
lilith3913:
“:-)”
mariaa:
“...”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“-”