Přehled překladů - CorCaroli

Druhá šance Harryho Pottera

Odkaz | Autor: etherian | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, HP, ... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Slovenský překlad od Dobby (a jeho pokračování Deník HP a Šance pro dva) zde: http://dobby.wgz.cz/druha-sanca-harryho-pottera
Klíčová slova: severitus


Resonance

Odkaz | Autor: GreenGecko | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 73
Shrnutí: Autoři: Salamander a GreenGecko / Harry porazil Voldemorta na konci šiesteho ročníka a kým uviazol počas leta na Rokforte, medzi ním a Snapeom prišlo k očakávanému pochopeniu. Rozličné strany sa dozvedajú o tejto podivnej adopcii v doprovode mnohých zábavných scén, vrátane Harryho priateľov, ktorým to váha Harry povedať. Harry sa dostáva do aurorského programu, no problémy na seba nenechajú dlho čakať a kolotoč sa točí nanovo.
Klíčová slova: severitus, Harry adoptován Severusem Snapem


Revolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, NT | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Pokračovanie FF Resonance (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=513 ). Poviedku v originálnom znení nájdete tu: http://www.fanfiction.net/s/2569561/1/Revolution
Klíčová slova: Severitus, Harry adoptován Severusem Snapem,


Útočiště

Odkaz | Autor: thesewarmstars | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Severus Snape je odhalen. Co se stane, když je nucen strávit ukrytý pod ochranou společně s Harry Potterem. Začnou se tolerovat nebo se vzájemně pozabíjejí?
Klíčová slova: romantika, mpreg

Sarkan:
“...”
Cora:
“Nejsem cílová skupina. Tohle Útočiště mě oslovilo v máločem.”
Extasy:
“...”
Rulie:
“Sladké - asi by se to takto dalo jedním slovem okomentovat - považte zda číst tuto povídku, pokud nechcete vidět sladkého Snapa - ale já jsem dnes potřebovala odpočinkovou četbu a tento účel to splnilo”
Vai:
“:)”
lia:
“:)”
Trinyx01:
“,,,”
jesssnape:
“...”
Amarilli:
“Keď opominiem toho... nehorázne OOC Severa a neuveriteľne úžasného Pottera a ešte zopár mne nevysvetliteľných vecí... tak sa to prežiť dá... už som čítala aj horšie... :D Váham medzi 2/3...”
Benny:
“Docela klišé:zavřít Severuse a Harryho do domů pod fideliem kvůli Vy-víte-koho.Samozřejmě takovou kvalitu jako Tolik se ti po mě stýská? to nedosahuje.Přesto se to čte jednoduše a mne osobně to bavilo(nepopírám,že postavy byly místy nechutně OOC)Ovšem četla jsem otřesnější blbosti.3*”
Adelaine:
“Velice, ale velice sladké. Snape hodně mimo, všichni zneužívaní,... a to s veritaserem jsem fakt moc nepobírala. Ale fakt je, že se to hezky četlo.”
styna1:
“naprosto super, rozhodně stojí za přečtení Kapitolky jsou kratší, než jsem zvyklá”
Sargo:
“Nemám sil.”
Onnyinka:
“Pomeranče”
Fleur Tera:
“Už som to dávno čítala a bol to vôbec môj prvý mpreg, na ktorom som zistila, že to nie je moja parketa... Ale zlé to nebolo, až na ten koniec, ktorý mne nesedel... Lepšia trojka”
Mrmla:
“...”
Lanevra:
“Povídku jsem kdysi četla a pamatuji si dvě věci, všichni zainteresované osoby byli sexuálně zneužívány a konec je sladce šťastný.”
delatrix:
“Krásná povídka a řekla bych, že hlavně ten konec je nádhernej. Na celém tomhle webu je dobrá jen tahle povídka.”
patolozka:
“Nevím, co se mám o této povídce myslet, prostě mě neoslovila, neuvěřila jsem. Scéna Harryho narozenin například mi přišla příliš OOC, i dalších spoustu věcí. Vztah šestnáctiletého Harryho, kterého Severus bere jako dospělého? Překlad byl nicméně skvělý!”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“OOC Potter, Snape taky vypadá, že přišel z trochu jiné planety, děj se táhne jak těsto na knedlíky a co se týká toho veritaséra - tak to je snad vtip ne??? Končím po první části - jsem po obědě a chci zažívat v klidu. :)”
Velká_koule_chaosu:
“2-3*”
belldandy:
“Mně se ten nápad - zavřete je někde spolu a časem jim nezbude nic jiného než se sblížit - moc líbí. Bohužel se mi zatím nepodařilo najít fanfikci, kde by to nějaký autor zpracoval k mé spokojenosti. Tentokrát mi to přišlo řekněme místy povedené a místy nepovedené. Dobře vystavěná výchozí situace, postupné sbližování přiměřeně zvládnuté, docela se mi líbilo, jak to gradovalo kolem křížení sil ... pokud jde o mne bylo tam až moc příběhů o znásilnění, postavy dost OOC a nepříliš zvládnutý konec. Potencionálně zajímavé, bohužel ne zcela zvládnuté ... Řekla bych - participiálně interesantní. :P/ Já si neodpustím drobnou opozici vůči Delatrix. Nejlepší na tomto webu jsou rozhodně první dvě části sevitus trilogie Resonance a Revolution. :)”
te.ss.sa:
“skvělá povídka. ráda se k ní občas vracím.”
Luna Snape:
“moc pěkná povídka”
Sectumsempra:
“uznavam, ze je jen a jen moji chybou, ze jsem si neprecetla klicova slova.... SPOILER (psany pri mlaceni hlavou do stolu): severus uplne mimo, uz pri prvnich naznacich, ze je mu zle, jsem se bala toho nejhorsiho - co nakonec v posledni kapitole prislo... prooooc??! zbouchavacim povidkam se snazim vyhybat, protoze mi vetsinou znechuti celou povidku - a tato nebyla vyjimkou: KONEC SPOILERU jinak slo o dobre napsanou povidku”
keishatko:
“krásne, moc sa mi to páčilo”
ZJTrane:
“Páčilo sa mi zbližovanie Severusa s Harrym. Určite sa k tejto poviedke rada vrátim.”
Cvrcinka:
“roztomilé zpracování, dobře se to čte.. :)”
Nade:
“Roztomile zpracovaná myšlenka o síle, kterou Harry má a Voldemort ji nezná. Nejdřív ale musí Harry strávit prázdniny zavřený v podzemním úkrytu se Snapem.”
Lilithka:
“Ještě mi zbývá pár kapitol.”