Výběr povídek podle abecedy

|< 10  >>  >|

T´Areina prohra

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/T´Arei | Rating: neuvedeno | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Všichni víme, že klingonský sex je všechno jen ne něžný a klidný. Jenže lidé ho snáší jen obtížně a občas jim dojde trpělivost s těmito věčnými bojovníky
Klíčová slova: sex, BDSM


T´hy´la

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Stručná charakteristika: TOS (2 roky po ST V), K/S, NC 17. Ptáte se, co to znamená? Ti, co se tak trochu vyznají ve slashových povídkách, už asi tuší. Ti, co netuší, tak jim prozradím, že se jedná o hambatou povídku o homosexuálním vztahu Kirka a Spocka. Tedy na první pohled. Ve skutečnosti se však jedná o ANTISLASH (aspoň tak jsem si to pro sebe pojmenovala). Nelíbilo se mi, jak mnohé autorky ztrácí poslední zbytky soudnosti stran charakterů Kirka a Spocka a nutí je do zcela nepřirozených pozic (a to teď nemluvím jen o sexu). Není právě mnoho uvěřitelných a zároveň i velmi explicitních povídek tohoto typu (čímž asi právě střílím částečně i do vlastních řad:-). Zkrátka a dobře, spáchala jsem povídku, která si z podobných povídek dělá legraci. Ne, že bych nevěřila, že Kirk a Spock jsou jen přátelé, to jim vůbec neberu, ale zároveň do jisté míry pochybuji, že to je mezi nimi naprosto nevinné(viz. malý motivační screenshot:-). No, posuďte sami.
Klíčová slova: sex


T'nash-veh I-Chaya

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Spock/I-Chaya | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Explicivní erotická scéna mezi člověkem a zvířetem
Klíčová slova: Spock/I-Chaya, Sehlat, sex se zvířetem


Ta Touha!

Odkaz | Autor: Allishka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se trápí. Touží po Harrym, ale ví, že je to zakázáno a dá výpověď. Má to být romantická povídka.
Klíčová slova:


Ta zatracená čelistka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Clint Barton (Hawkeye), Phil Coulson | Rating: T | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nebyla bych to já, kdybych si nechala ujít možnost zase jednou si napsat přeslazenou romantiku o mrtvé postavě. Obsahuje utrápeného Clinta a jistou větu, kterou by cynik nikdy v žádné situaci neměl říct nahlas. Navazuje přímo na děj filmu a obsahuje opravdu velký SPOILER. Asi bych měla varovat i před použitím několika vulgárních slov (kterým se ovšem v tomto případě vážně nedalo vyhnout) a taky před tím, že to není zas tak moc veselé.
Klíčová slova:


Tabula Rasa

Odkaz | Autor: reptilia28 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/HG | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-12-01 | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Poté, co je Harry znovu zabit dřív, než přišel jeho čas, ho Smrt posílá zpátky, aby provedl vše správně. Ale v tomto kole se to bude odehrávat trošku jinak. Původně známo jako Somewhere in Time
Klíčová slova: cestování v čase


Tabula Rosa

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Stargate | Jazyk: ČJ | Postavy: Rodney McKay, Jeannie Miller, Ronon Dex, Laura Cadman, Radek Zelenka, John Sheppard, Elizabeth Weir | Rating: general | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Nejchytřejší postavě z Atlantis (Rodneymu samozřejmě) jsem vzala její inteligenci. Pak jsem přihodila takovou správně Star Trekovou zápletku. A vzniklo z toho nervydrásající drama. Povídka byla v jistém momentě silně inspirována knihou Růže pro Algeron. Soundtracku naprosto absolutně vévodí Brothers in Arms a Why Worry od Dire Straits. / K mému nesmírnému překvapení mi to posléze natočili. Ale přísahám, že povídka tu byla dříve, než daná epizoda.
Klíčová slova: SGA, Rodney McKay

Akkarra:
“Trochu jsem se bála, co z toho může vylézt, protože ať to převracím, jak chci, tak Sheppard a McKay mi k sobě prostě nepasujou. Ono obecně mi Sheppard přijde takový neslashovatelný... Ještě tak s Toddem... ;) Nakonec se ukázalo, že to slash vlastně není, což bylo jenom dobře. A ještě k té inspiraci Algernon - ke konci jsem v jednu chvíli myslela, že nepůjde jen o ty deníkové zápisky.”
belldandy:
“Nevím, já prostě opravdu nevím, jak bych tuhle fanfiction vnímala nevidět nikdy SGA episodu "Svatyně". Je v podstatě nemožné se od ní odmyslet. Velkou část čtení jsem trpěla silným pocitem deja vu, který mi znejasňoval, zda jsem právě tohle skutečně viděla už v kánonu. Julie by měla dostat speciální cenu za předvídavost. A dám-li ji teď čtyři hvězdy za příběh, tak ta pátá je za věštecké umění. Neplatí to ovšem jen o samotném námětu, založeném na principu, vezměte nejoblíbenější postavě seriálu to, co ona sama považuje na sobě za nejcharakterističtější a nejhodnotněší. Julie získala něco, co se každé fanfikční autorce nepodaří, potvrzení od samotných tvůrců o "kanoničnosti" svého příběhu. Julie v mnoha ohledech přesně předvídala reakce jednotlivých postav na takovou situaci. A právě tahle paralelní blízkost byla tím, co mi tak komplikovalo čtení. V jistém smyslu největší vadou této povídky je právě její kanoničnost, protože si kladete otázku, co nového jste nad to, co jste už viděli v seriálu, ještě dostanete. Zajímavé třeba je, že Julie dokonce ve shodě se seriálem nechala McKaye vést si deník. Hádám, že Julie tu rozhodně nebyla jediná, kdo byl při psaní zásadním způsobem ovliněn geniální povídkou Daniela Keyese. Ten hlavní rozdíl ironicky vidím v tom, že její McKay zůstává více sám sebou než ten seriálový. Ještě stále dokáže být malicherně ješitný na své úspěchy, třebaže již dávno není budoucím kandidátem na přístí Nobelovu cenu. / Ač jsem v tém směru nikdy nevyvinula žádnou aktivitu, považuji McShep za jeden ze svých oblíbených párů. A tak třebaže vím, že tato povídka není slashová, dovolila jsem ji zařadit do své slashové čítanky. Z malou trochou snahy tam totiž ty preslahové náznaky vidím, ostatně stejně jako v kánonu :) A hlavně je mi jasné, že na lepší českou fanfikční z fandomu SGA minimálně v přístím desetiletí nenarazím. Takže autorce mohu říct jen: Sorry, že nerespektuji zařazení. / To vše naznačuje to, co na závěr řeknu ještě jednou naplno. tahle povídka je výborná. Četla jsem před časem v souvislosti s FF "Srdce v okovech", že jde o srdcervoucí příběh. Myslím, že tohle je pro mě ta srdcervoucí fanfiction. / Ach jo, to jsem to zas přehnala.”

Tacitus

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí:
Klíčová slova:


Tactics

Odkaz | Autor: Morgana Ehran | Fandom: Death Note | Jazyk: ČJ | Postavy: L, Light, Mello, Near | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Boj mezi Lightem a L - kdo s koho. Slova autorky: Upravuji si děj k obrazu svému. Vynechám několik postav a pár jich nechám žít. Hlavní zvrat nastává u Naomi Misory, která tady neměla dostaveníčko s Kirou a žije. Což vedlo k následujícím dějovým zvratům... Z mnoha důvodů vynechávám zcela postavu Misy Amane, už proto, že ji bytostně nesnáším:P Ovšem budu se snažit jinak pokud možno nedělat zásahy do dějů do 10. dílu, povahách postav a pravidlech Death Note. Doba děje: zhruba po desátém díle anime.
Klíčová slova:


Tajemná návštěva

Odkaz | Autor: Brandivina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape + neznámý | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Překvapivý večer Severuse Snapea (PWP)
Klíčová slova: PWP, Snape


Tajemné Lži

Odkaz | Autor: kieu_than_the | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 65
Shrnutí: Příběh se odehrává v 6. ročníku, kdy se Harry dozví, kdo je vlastně zač. Nebo spíše, kdo je vlastně doopravdy jeho otcem. Smíří se s pravdou a se všemi lži?
Klíčová slova: Severitus, tajemství


Tajemný oblouk

Odkaz | Autor: Belatrix Black | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Bellatrix Lestrangeová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-12-16 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry s Bellatrix se dostanou do jiné reality. Jak si dva nepřátelé poradí na nepřátelském a neznámém území?
Klíčová slova: oblouk smrti


Tajemný přízrak

Odkaz | Autor: Sam | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SB, SS, AB ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-11-25 | Počet kapitol: 46
Shrnutí: Harry navštěvuje druhý ročník. Když se však celá škola dozví, že ovládá hadí jazyk, otočí se k němu všichni zády a považují ho za Zmijozelova dědice, který má otevřít Tajemnou komnatu. Poté, co dojde k prvnímu útoku na studenta, se ministerstvo rozhodne zakročit. Harry je poslán do Azkabanu, kde bude bojovat doslova o holý život, jen aby přežil další dny v temném vězení, kde neexistuje žádný řád.
Klíčová slova:


Tajemství archivu

Odkaz | Autor: Golux | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Golux | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: seznámení hvězdného páru
Klíčová slova: erotika


Tajemství časů

Odkaz | Autor: Lady Corten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Harry Potter/Godric Nebelvír | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Osud je zamotán do smyček, díky nimž se budoucnost stane minulostí a minulost budoucností.
Klíčová slova: Snarry, cestování časem, vynucený sňatek, nová identita, mocný Harry, Harry je Salazar Zmijozel


Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


Tajemství, která nemůžu skrýt

Odkaz | Autor: Alion | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Slova, která bolí a zůstávají. Možná neumím žít jinak a možná neumím mluvit pravdu, kdo ví. *popis autorky Alion*
Klíčová slova: poezie, básně


Tajná ingredience

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: DMD Bonus č. 5. pro 20. 4. 2019. Téma: Vzácné koření - komiks
Klíčová slova: fanart, komiks, humor


Tajná vášeň

Odkaz | Autor: gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: ST/?? | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: každý má své koníčky, i Sybilla
Klíčová slova: drabble na zadané téma


Tajné túžby

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Návrat z Azkabanu a staronový začátek
Klíčová slova: Malfoycest, pwp


Tajnůstkáři: Obrazy Severuse

Odkaz | Autor: AnnieMirai | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry, ať už chtěl nebo ne, měl vždycky "štěstí" na odhalování záhad a tajemství. Prvně zrcadlo z Erisedu a pak i Severus Snape - nevrlý, věčně nespokojený profesor lektvarů. Jak on se stal dalším odhaleným tajemstvím Harryho? No, odpověď je jednoduchá, ale jen tohle tajemství mezi profesorem a Chlapcem, který přežil, významně ovlivní celých sedm let studia mladého Harryho.
Klíčová slova: Snarry, umění, Snape je malíř, tajemství


Tajný ctiteľ

Odkaz | Autor: vanityfair | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: G | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Snape nie je nadšený, keď Hermiona začne dostávať tajomné darčeky.
Klíčová slova: snamione


tajomstvá na samote

Odkaz | Autor: kve8 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: SJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: ivan a vítek si užívajú chvíle strávené v ich malom domčeku na samote, kde ich nikto nevidí. deň plný prekvapení, viac prezrádzať nebudem :)
Klíčová slova: PWP, bartošan


Tak blízko

Odkaz | Autor: sasankaao3 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vítek se odhodlává k tomu, aby Ivanovi vyjevil své city. Jenže když už si konečně řekne, že mu napíše, tak přijde ledová sprcha, po níž následuje procházka zasněženou Prahou a horký Earl Grey.
Klíčová slova: bartošan, UST (nebo skoro)


Tak copak nás trápí?

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: pan veterinář, Lví král a jiní | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Autor napsal: Jeden přišel na svět proto, aby ho zkrášlil svým osobním kouzlem. Druhý proto, aby pečoval o nemocná zvířata. Navzdory očekávání však jejich příběh nebyl černo-bílý. / Povídka má pokračování s názvem Dva druhy sejra.
Klíčová slova: psychologické, sex


|<  <<  >>  >|