Výběr povídek podle abecedy

Stránky: 

Šahrazád

Odkaz | Autor: shiv5468 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Granger/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius je nový Pán zla.Hermiona se jen snaží přežít.
Klíčová slova: LM/HG, angst, darkfic, sex, lumione


Šachy

Odkaz | Autor: Anna | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Spock/James T.Kirk | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Spock a Kirk si dají malou šachovou partii.
Klíčová slova: Spirk, PWP


Šalamounek

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Se Severusem Snapem to jde z kopce a Hermiona Grangerová dostane za úkol zjistit důvod jeho zapšklosti. Nejdříve se však bude muset postarat, aby měla vůbec koho sledovat...
Klíčová slova: snamione


Šalamounek II.

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Volné pokračování Šalamounku. Šest let poté, co se Hermiona tak neočekávaně objevila v kabinetě profesora lektvarů je čas, aby on pomohl jí. A to z pěkné šlamastiky.
Klíčová slova:


Šálka čaju

Odkaz | Autor: Hawlaw | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Môžem ťa volať Severus?“ „Môžeš ma volať aj Voldemort, len neprestávaj!“
Klíčová slova: snamione


Šedé oči

Odkaz | Autor: Keira Fey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Malcolm Meningo alias Joe, Draco, Hermiona, a další... | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Co všechno může přinést jedna malá návštěva uprostřed letních prázdnin... Joe Meningo se po dlouhé době zase shledala se svým bratrem, který ukončil pátý ročník kouzelnické školy v Bradavicích. Malcolm se jí ale nezdá zrovna v pořádku - je nervózní a bledý jako stěna. Joe znepokojuje jeho změna, ale netuší, co za ní stojí. Tu noc k ní do domu vtrhnou Smrtijedi. Ona se stihne ukrýt, ale Malcolma najde mrtvého. A dozvídá se, že i jí samé jde o život. Přesto nehodlá jen tak zemřít. A je schopná všeho, aby unikla jisté smrti...
Klíčová slova: převlečení


Šedivá, mokrá, zlatě ozářená ulice

Odkaz | Autor: basketofnovas | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Fleur/Tonksová | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Fleur Delacourová se po Turnaji tří kouzelnických škol vrací do Británie, aby pracovala u Gringottových a špehovala přitom pro Fénixův řád. Jenže se do své spojky s Řádem zamiluje.
Klíčová slova: femslash, napínavé


Šestadvacet erotických drabblů

Odkaz | Autor: Delphi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různí studenti a profesoři v Bradavicích | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Erotické drabbly, každý přesně o stu slovech (což není v mých silách v překladu zachovat), napsané postupně podle písmen anglické abecedy pro dny února 2006.
Klíčová slova: sex, drabble


Šílená

Odkaz | Autor: Edna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Bellatrix Lestrangeová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: V mysli mi uvízlo slovo šílená. Neustále se dralo na povrch. Vybavila se mi Bellatrix - nebohá, krutá... A Šílená...
Klíčová slova: femslash


Šílenství má jméno

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/OMC | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Voldemort byl poražen. Harry žije pryč od světa kouzel a jedinou zábavou mu jsou vztahy přes internet. Alespoň tedy do té doby, než objeví místo s názvem Asylum...
Klíčová slova: po válce , drarry

Tereza:
“...”
shadow:
“Takovéhle konce nejdou pro mě.”
Fleur Tera:
“...”
jesssnape:
“...”
Mrmla:
“--”
Akkarra:
“Aneb jak se Potter zase jednou totálně seknul. Teď vážně, fakt na tom něco je. Líbil se mi tu hlavně Draco.”
bwews:
“Autorka zřejmě nikdy nebude patřit mezi mé oblíbené. Myslím, že bych dala i vyšší hodnocení - myšlenku to mělo, jen kdyby to bylo jinak napsané a podané. Konec překvapil. Ale číst ji znovu, to fakt ne.”
Lucie:
“Docela se mi to líbilo.”
Zástupkyňa:
“.”
KalamityJane:
“Těšila jsem se na ten tolik předvídatelný konec tak moc, až mě zklamalo, že to tak neskončilo :D Pěkná záležitost.”
Benny:
“Zapište si, že Benny má zrovna šílené období a čte si drarry:)Kupodivu mě tohle pojetí příběhu bavilo.Samozřejmě za to mohla i inspirace QaF.Draco jako Brian a Harry jako Justin..člověk by čekal pravý opak.I když Draca vnímám jako bezcitného parchanta, takže mne to nemělo překvapit.Konec..Harry, hlavu vzhůru, Draco ani Phate nebyli ti praví.”
Trinyx:
“Jak by to asi skončilo? :)”
Nerla:
“Ve mně to stopu nezanechalo. Závěr se mi líbil, je takový správně závěrovitý, nemám ale moc ráda tuhle experimentální formu psaní (z grafického hlediska se pozná podle spousty místa na stránce a na řádcích), preferuju souvislý text, ačkoliv uznávám, že se to sem hodilo. Přesto mi to celé přijde nedozrálé, povrchní.”
Potkanice:
“krásná povídka, většinu jsem si dokázala živě představit”
mariaa:
“...”
Peth Kurayami:
“Mám chuť vykuchat autorku za to co chudákovi Harrymu provedla. Na druhou stranu má mé obrovské sympatie za citování QaF :D Povídka je vhodná na krácení časů. Je to tak trochu bez hlubšího děje o to víc je tam myšlenek. Povídka bavila.. Bohužel ne dýl jak hodinu.. Na to je moc krátká aby mi vydržela dýl :D”
Luna:
“Šílenství byl jeden z mála mých pocitů, když jsem tuto povídku dočetla, naprosto mne překvapilo, kterým směrem se příběh nakonec odebral... Avšak nelituji přečtení, i když mám ráda jiný druh konce. :)”
sigam:
“Jiné povídky od Brigmy mám raději, ale tohle se mi taky líbilo.”
beruska:
“X”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Povedala som si, že toto bude poviedka do mojej top 10, ale ten koniec je tak... reálny... že si dám dlhú prestávku, kým naberiem odvahu znova si tento skvost prečítať.”
Memorin:
“Ano, šílenství MÁ jméno. :-) 3, 5”
Mandragora:
“Je to psycho. A konec? Možná to není konec, ale začátek něčeho nového? Možná. :)”
darken:
“Brygminčin skvost.”
Ivet:
“Brygminka ví, jak zbožňuji její povídky a jak se snažím ji přemluvit, aby ještě něco napsala. Ach, to by byl ráj. A nebo šílenství - Asylum. Při prvním čtení jsem nechtěla věřit, že to tak dopadlo. Děkuji za tento skvost ve svém deníku.”
Samy:
“Při vzpomínání na povídky, které jsem četla a které stojí za zmínku a doporučení, jsem si nemohla nevzpomenout na tuhle. Ač si nerada drásám nervy a obracím oči nad každou verzí "Harry odešel z kouzelnického světa", tahle povídka si ke mně zkrátka nějak našla cestu. Asi je to tím, že Draco se svou arogancí a uměním pohrávat si s lidmi a Harry se zarputilostí, s jakou si myslí, že všechno je tak, jak to vidí on, jsou celkem uvěřitelní. A konec? Někdy prostě věci nebudou nějaké jen proto, že je tak chceme mít.”
Lilithka:
“Nádherné. Je to hodně dlouho, co jsem Asylum četla naposledy, protože nemám na takový konec žaludek moc často. Přesto doporučuji každému. Řadím k povídkám, které se nesmazatelně vryly do mé paměti.”
Pyriel:
“Jestli jste jako já, nečtěte to! Varuju vás! Na konci budete proklínat autorku, že to ukončila v místě, kdy to začalo být TAAAK zajímavé. A nebo si to přečtěte a třeba se nám podaří ji přesvědčit, že to chce ještě přídavek. Nebo že by to napsal nějaký čtenář? :-)”

Šípková Růženka

Odkaz | Autor: Вириена | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, + ehm... skoro všichni? | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se stane Šípkovou Růženkou, kdo ho nakonec probudí?
Klíčová slova: Humor, Bradavice, Parodie


Škoda každé facky, která padne vedle

Odkaz | Autor: xander | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Jurečka | Rating: decentní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co Marian Jurečka vidí na těch tělesných trestech?
Klíčová slova: ficlet, d/s


Škoda slov jež nezazní

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, naznačeno HP/LM a HP/DM | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Smutný příběh o míjení se.
Klíčová slova: smutné, prostituce


Škola modelingu

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Jack Strify | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Adam je majitel modelingové agentury. Při hledání nového modela v ulicích Los Angeles do jeho auta nasedne neznámý kluk s pistolí v ruce a chce, aby ho odvezl k němu domů.
Klíčová slova: adafy, napětí, krimi, gay sex,


Škorpion

Odkaz | Autor: Jamana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2009-02-10 | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Děj se odehrává o Harryho posledních školních prázdninách, než půjde do konečného 7.ročníku. Dursleyovi zemřeli při autonehodě a mladíka dostává na starost jeho „milovaný“ profesor lektvarů, protože ten jediný je schopný ho v případě potřeby ochránit. Jenže Sev už má na prázdniny plány....a to jistou „prácičku“ od Brumbála a tak do ní musí (ke své velké radosti že?) zatáhnout i Nebelvíra. Konkrétně jde o (mudlovskou) mafiánskou organizaci Škorpion, která se přidala na Voldemortovu stranu a má za úkol...no to právě má Sevík zjistit. Původně se do toho Potter sice neměl vůbec plést, ale protože mafie má prsty všude (a taky proto, abych měla o čem psát) se musí přidat ke Snapeovi, který předstírá, že je jeden z mafiánských bossů a hrát kvůli schodě neštastných událostí jeho mladšího milence...
Klíčová slova: Snarry


Škovránok - Meadowlark

Odkaz | Autor: sc010f | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Hermiona bola počas poslednej bitky zasiahnutá kúzlom a teraz sa snaží pochopiť, čo je realita a čo nie. Odhaľuje tá kliatba pravdu, ktorá bola sedem rokov utajovaná? Pozn. prekl.: Poviedka má 17 kapitol( cca 38 000 slov). Hlavný motív je podobný ako v príbehu „Srdce bez spoločníka“, avšak autorka ho spracovala inak, veľmi originálne a netradične. Hoci je v popise uvedené, že ide o drámu (podľa mňa je to skôr typický angst), nemusíte sa obávať zlého konca ;-) Poviedka bola v roku 2009 ocenená OWL Awards v kategórii „Best New Magic (Non-canon magic)“
Klíčová slova: snamione


Šmírák

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Argus Filch je mezi studenty přezdíván šmírák, protože když nachytá někoho při souloži, neupozorní na sebe a čeká, dokud si ho nevšimnou oni. Argus Filch se ale od ostatních odlišuje víc než jen tím, že je moták, a tak nikdo netuší, že neviděl dosud dvojici, jejíž pozorování by ho vzrušilo. Ale to se má brzy změnit… aneb co všechno se odehrálo v pozadí trablů s Chloupkem a Kamenem Mudrců.
Klíčová slova: PWP


Špačkovo arabské dobrodružství

Odkaz | Autor: xander | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Havel/Špaček | Rating: decentní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ethanol nebo ethylalkohol (obecně alkohol, hovorově špiritus) je druhý nejnižší alkohol. Jde o bezbarvou kapalinu ostré, ale ve zředění příjemné alkoholové vůně, která je základní součástí alkoholických nápojů. Je snadno zápalný, a proto je klasifikován jako hořlavina 1. třídy. A občas člověka postrčí k činům, ke kterým by se za střízliva neodhodlal. Ladislav Špaček by mohl vyprávět.
Klíčová slova: alkohol, vyprávění v první osobě


Špatné na tolika úrovních

Odkaz | Autor: Barbarella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP, Ron | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron


Špatné rozhodnutí

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrátil z Afganistanu. Ale Mika nikdy nepotkal. Místo něj ho oslovil James Moriarty. A John začne pro něj pracovat.
Klíčová slova: johnlock


Špatnosti

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Regulus Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: chan, incest, rimming, Walburga, Grimmauldovo náměstí


Špatný nápad. Vskutku otřesný.

Odkaz | Autor: Raspberry_Blond | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Lestrade, Mycroft Holmes, John, Sherlock | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když Sherlock svou nevymáchanou tlamou spustí lavinu smsek mezi svým bratrem a jistým detektivem inspektorem. Ti dva se k sobě přece vůbec nehodí. Ani trochu.
Klíčová slova: Mystrade


Špína - příběh o vytrvalosti a odhodlání

Odkaz | Autor: Coleen Winters | Fandom: Star Wars | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova:


Špinavé hry

Odkaz | Autor: Leann | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Rose Weasley, Scorpius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-12-15 | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Pokračování povídky Taká malá zvrátená hra Co se dělo s Rose poté, co si zahrála erotickou hru se zmijozely? Zatáhnou ji do dalších her?
Klíčová slova: erotická hra, Rose/Scorpius


Špionáž

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí:
Klíčová slova:


Stránky: