Přehled povídek autora - wocicko

No, Hermiono!

Odkaz | Autor: wocicko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Snape, Voldemort, Draco | Rating: s přehledem dám 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: Voldemort zatouží po získání větší magické síly a tu může dostat jedině od Hermiony.
Klíčová slova: těhotná Hermiona

Rulie:
“Tohle musí být parodie, jinak to neumím vysvětlit. 2 body jsou jako odměna pro mě, že jsme to dočetla !!!!”
Garfielda:
“Tohle je fakt na ránu. Ok, Hermiona se převalí z postele jednoho záporáka do postele druhého záporáka. U obou záporáku mám vztahy s HG ráda, i když né moc zároveň v jedné povídce. Ale co mě už podruhé v poslední době vytočilo je, že povídka se do nějaké fáze tváří aspoň jako parodie, ale to je zřejmě jen vedlejší záměr. Jestli vůbec záměr. Autorka to skutečně myslí vážně a mě se chce, s prominutím, blejt. Prostě totální kýč. Přitom je skutečně zajímavé, že obsahuje relativně dost vtipných míst. Vzhledem k tomu, že asi nedočtu, tak nebudu ani hodnotit. Beztak už to má tak nízké hodnocení, aby to varovalo. I když já jsem se varovat zapomněla. //O den později. Dodatečně jsem si přečetla komenty pode mnou. A jsem šokována! Úplně stejné pocity komentujících!”
Richenza:
“Tuhle kapitolovku jsem četla v počátcích své fanfiction kariéry, a také jsem nevěděla, jestli je vážně míněné či parodie. Bohužel se kloním k tomu, že slo o vážně míněné dílo, takže i bezesporu geniální momenty (kdyby to byla parodie), hodnotím negativně. Původní nápad byl zajímavý, byť mírně přitažený za vlasy, ale stále v rámci logiky. Celé dílko působilo dojmem, že se autorka nechávala unášet momentálním nápadem - je to hrozně neucelené, děj nemá jednotnou linku, kvalita je kolísavá, jako by jednotlivé části psaly různé osoby. Postavy jsou celé mimo, a to totálně. Na druhou stranu nelze upřít švih a čtivost, takže záporné hodnoty bych nedala ani kdyby tu byly.”
Benny:
“Mám nebo nemám děkovat Lanevře?Lani, no tak děkuju:)Normálně bych snamione nečetla, zvlášť 45dílné dílo.K povídce...fuck kde začít?Obavám se, že tohle autorka od začatku měla za hodnotné dílo, určitě myšleno zcela vážně.Ale já, která mám zvrácený smysl pro humor jsem tam našla tolik úžasných narážek, vtipů a absurdit, že tohle je spíše zcela neočekavaně napsaná parodie.Spoilerovat nebudu, byť jsem dočetla jen do 11té kapitoly(ale tohle dílo dočtu!)A hodnocení;jelikož to oficiálně není parodie..sakra, to je těžké.Mám nutkání dát na férovku 5, ale trojka bude ZATÍM odpovídající a jen za to, že se neskutečně bavím./13kapitola je úžasná!!/Kolem 30té kapitoly, mají ve škole hudební besídku, Severus bude pjet píseň dokola a Cissa je nedoceněná operní diva a navíc pozvali i Voldyho na koncert..autorko, chci Tvou představivost!!/Dočteno.Konec jako z červené knihovny.To ani nemluvím o časových nesrovnalostech.Ale házím to za hlavu, vydržela jsem do konce a známka zůstává.”
Mandelinka:
“No autore!”
Keiko.kei:
“Byla to jedna z prvních povídek, co jsem četla a já ji mám ráda! Chvílemi je nudná, divná, ale má to svoje okamžiky :)”
Sectumsempra:
“do okenka komentar jsem puvodne chtela sepsat vsechny neduhy povidky, bohuzel jsem si zhruba ve tretine uvedomila, ze je to nesnesitelne dlouhe... takze strucne: naprosto OOC postavy, povidka celkove ponekud preslazena (az hloupoucka) - i fotoroman z TopDivky pusobi ve srovnani s timhle jako zapis akademicke rozpravy. myslim, ze to neni parodie. to je kruta realita... kristova noho, jen na vlastni nebezpeci! muj horky kandidat na nejvetsi chujovinu, co jsem kdy cetla...”
Sargo:
“Napřed jsem začala od první kapitoly. Sotva jsem uklidnila žaludek hovězím vývarem, pokusila jsem se začít od páté kapitoly. A potom od třicáté. Pak jsem někam klikla namátkou, dvakrát, než se mi po pár odstavcích zcela zamžily zraky. Prostě, snaha opravdu byla, fakt. Nestává se, abych se nebyla schopná pročíst alespoň pár stránkami. Leč toto dílo předčilo veškerá očekávání. Asi si to celé vytisknu jenom proto, abych ho mohla spálit a celý večer skákat po zbytcích v popelu.”
delatrix:
“Úžasná povídka. Povídka je v dobrém provedení. Hlavní pár se v ní oběví je díky náhodě.”
SinamLlumi:
“Musím konstatovat, že opakovaná expozice literárním zvěrstvům mě – jak se zdá – konečně začíná činit otrlejší. Ano, bylo to velké zlo. Ano, duševní pochody autorčiny, z díla patrné, mě naplňují hrůzou. Ano, nemyslela jsem, že to někdy řeknu, ale jistí lidé by měli mít zakázáno psát, protože jejich bludy by skutečně mohly někoho poznamenat. A přesto – vlasy si nervu a ruka, klikající na odpad, je dokonale klidná. PS: Nemůžu dát nižší hodnocení než 0, tak alespoň upozorňuji, že v porovnání s povídkami, jimž obyčejně nulu dávám, si tohle zaslouží tak mínus 5. //// Citát dne: "Lord Voldemort nikdy nelhal, tedy ani tento večer nebyl výjimkou." Autorko, vyměň svého cvokaře za lepšího. S.L.”
Lanevra:
“Tato povídka je buď; A) parodie, B) Zákeřný plán na odstranění posledních příčetných mozkových buněk čtenáře, C) Doposud neoceněné dílo geniální autorky jenž se dočká slávy až po její smrti. Prostě něco jako obrazy od Vincenta van Gogha... Dvojku dávám proto, že se mi líbí sloh, nápad je to zajímaví a pobavilo to, i když to nejspíš nebyl záměr.”

Pomocná ruka

Odkaz | Autor: wocicko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Snape, Voldemort, možná i další | Rating: Obávám se že časem 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 71
Shrnutí: Snape se pokouší zachránit Brumbála, který nerozumně strčil prst do Tomova prstenu, a spojí s ním své síly. Díky tomu však pomalu, ale jistě umírají oba. Jediný, kdo by je mohl zachránit je sám Voldemort, který samozřejmě přispěchá do Bradavic rád na pomoc, jelikož Severus je jeho nejoblíbenější Smrtijed. Jestli to má ještě nějaký další děj, tak tak daleko jsem se nedopracovala.
Klíčová slova: Voldemort, Hermiona, Snape


Tři možnosti

Odkaz | Autor: wocicko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy, Narcissa Blacková | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Lucius je primus a Narcisa ustrašená studentka. Má si ji brát, ale ona to ještě neví, chce si ji vyzkoušet. Vyhrožuje jí a ona poslouchá, učí ji zacházet se svým tělem, chtíčem, vášní a mužským tělem... Varování: donucení, masturbace, orální sex, anální sex
Klíčová slova: