Přehled povídek autora - who_la_hoop

The Sleeping Prince

Odkaz | Autor: who_la_hoop | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je těžké ignorovat svou minulost – a nemožné to udělat, když si nemůžete vzpomenout na svou budoucnost. Ale všetečný portrét, drak s prastarou záští a polibek opravdové lásky naučí nepravděpodobného prince, že politováníhodná minulost nemusí znamenat nešťastný konec.
Klíčová slova: Snarry, kóma, post-war, poválečné, omládnutí, student Severus Snape


Znesiteľný koniec nešťastnej situácie

Odkaz | Autor: who_la_hoop | Překladatel: misto713 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Keď sa rozzúrený, úplne nahý Snape vrúti do Veľkej siene – práve vytrhnutý zo sveta mŕtvych a volajúci po krvi Harryho Pottera – zdráhavému hrdinovi čarodejníckeho sveta sa začne nová séria problémov.
Klíčová slova: Snarry

Fleur Tera:
“dúfala som, že to bude lepšie.. miestami trochu kostrbatý preklad”
Lucie:
“Docela vtipné, hlavně ten začátek stojí za přečtení. A není to dlouhé, takže jako večerníček před spaním, proč ne?”
Benny:
“Za 3”
Casiopea:
“Málem jsem si natrhla koutky. Naprosto masakrózní úvod se vzkříšeným nahým Snapem ve Velké síni. :D Ne že by tam nebylo pár drobností, které drhnou, ale když ono to bylo ták roztomilé. 3-4”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Začátek byl ovšem ale excelentní. Pak dál už nic moc.”
mariaa:
“Povídka podle mě není tak hrozná, jaké má hodnocení, něco mezi 3 a 4...”
Akkarra:
“Poněkud to připomíná telenovelu... :/ Nejdřív jsem si myslela, že se jedná o parodii, ale ono je to očividně myšleno vážně... Na druhou stranu to pořád ještě není tak strašné, jak by mohlo vzhledem k užitým okolnostem být.”
belldandy:
“Na téhle povídce naprosto miluju její začátek. Ten, jak se Snape objeví nahý v Zapovězeném lese a jako oživlá mrtvola hned řeší, kdo že za to může? Ha Albus! No jo, ale ten je mrtvý. Ha - Potter! A hned, tak jak je - nahý, odkráčí do Velké síně si to s ním vyřídit. A k čtenářovu překvapení tam Potter vážně zrovna je. Jaká to náhoda. :). Ten nástup má u mě za pět. Zbytek povídky už to šlo sice dolů. Ale kvůli tomu začátku bych nemohla dát horší hodnocení. :) A přesně to místo, co cituje Sectumsempra se mi taky libilo. /// Souhlasím s Mariaou. Asi tak 3, 5 by podle mě odpovídalo. Tak já dám taky 4, aby se to vyrovnalo :)”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka mi přišla "suchá", bez emocí a přišlo mi až přehnané, že jednou se chtěli líbat, pak zase ne, pak zase ano... To už člověku lezlo na nervy a měl chuť je oba nakopat... Hodně slabá povídka. Zklamala mě.”
Luna Snape:
“četla jsem i lepší povídky, nadruhou stranu četla jsem i horší, takže takový průměr”
Sectumsempra:
“..., , A potom, aj napriek habitu, kravate, blatu a faktu, že všetci zhromaždení mali dokonalý výhľad na jeho súkromné partie, Snapovi sa podarilo odplachtiť preč desivo dôstojným spôsobom." vtipna povidka :D”
assez:
“Ano.”