Přehled povídek autora - starcrossedgirl

Chlapec, který mockrát zemřel

Odkaz | Autor: starcrossedgirl | Překladatel: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 13+, epilog 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry proslul jako Chlapec, který přežil. Jen Severus ví, že je to lež. (Aneb portrét Severuse Snapea v sedmi dějstvích.
Klíčová slova: snarry

Haluzka:
“Ze začátku se povídka tváří jako skvělá komedie (Ford Anglina!), postupně se ale vyprávění přelévá do temné romance s překvapivě dobrým koncem. Velké plus za humor, další velké plus za opravdu pozvolný přechod mezi žánry. Snapea žeru. Skoky mezi polohou 'sadistický bastard' a 'citlivý a emapatický muž" dávají smysl, byť toho druhého potkàme po málu (a je to dobře). Snapeova příčetnost visí na vlásku a vy dokonale chápete proč. Harry je v závěru dostatečně uvědomělý, aby mu po tom všem neskočil kolem krku (ó ano!) a přitom celou povídku zůstává příjemně kanonicky naivní, zbrklý a tak trochu trdlo. Poslední, co vypíchnu, je cestování časem. Cestování časem většinou nemusím. Z hlavy vím přesně o dvou povídkách, kde mě bavilo. Tohle je ta druhá. Po prvním čtení pět, časem možná hodnocení upravím.”
Demetra Black:
“Naprosto rozbitý Severus, který nechápe, když je k němu někdo upřímně milý. Emotional gore.”
FemmeFragile:
“K přečtení? Když bude nálada...”
Badinek:
“Absolutní top”
belldandy:
“-”

In Perpetuity

Odkaz | Autor: starcrossedgirl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Some stories in life repeat in the same old patterns. Until they change. For Snarry-A-Thon 12, prompt #061: Severus has always been a kept man. Now that those people are gone (for whatever reasons), he is left adrift until one day in walks Harry Potter.
Klíčová slova: hurt/comfort, BDSM, Snape bez magie


The Boy Who Died A Lot

Odkaz | Autor: starcrossedgirl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape; Harry/Cho, Harry/Ginny, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry’s always been known as The Boy Who Lived. Only Severus knows that this is a lie. (Or: a portrait of Severus Snape, in seven acts.)
Klíčová slova: obraceč času