Přehled povídek autora - skree_ratling

Bůh přeje vojákům

Odkaz | Autor: skree_ratling | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zpracování námětu, podle kterého je Severus zraněný voják navrátivší se z války a Remus ošetřovatel v nemocnici. Přitom dojde aspon na onanování.
Klíčová slova: AU, zmrzačený Snape

l.enik.c:
“AU z čistě mudlovského prostředí. Připomnělo mi to staré dobré časy, kdy jsem četla úplně jiný fandom, a přistihla jsem se, že jsem si tam dokonce představovala úplně jiné postavy, a to už je co říct, jelikož Severus i Lupin jsou zde poměrně IC! Udělalo mi to radost.”
Luczaida:
“Hezký, roztomilý, vtipný i sexy AU v jednom :)”
Adelaine:
“Krásné a tak přirozené”
jesssnape:
“krásné...”
Zástupkyňa:
“Pekne opísané "pokonfliktové" obdobie Severusa a jeho sestričky Lupina. Hlavne záver. :)”
kami:
“Ak sa nemýlim, tak zatiaľ jediný AU, ktorý naozaj za niečo stál. Myslím, že je to spôsobené veľmi dobre spracovanými charaktermi. EDIT: Mám rada vojnové príbehy. Sú to jediné príbehy, ktoré naozaj zbožňujem Alebo... tento je aspoň trochu s vojnou súvisiaci.”
Benny:
“Tohle bylo hodně AUva, ale líbilo.A to je učel, no ňi?”
Akkarra:
“Lupina moc nemusím, ale tady se opravdu povedl. :)”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“...:)”
D.J. Orlovský:
“Moc pěkná povídka. Lupin je tu dokonce lepší než originál, snesitelnější a menší trouba.”
bedrníka:
“Snape a Lupin jako voják a ošetřovatel, oba velice in-character.”

God Loves a Military Man

Odkaz | Autor: skree_ratling | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Long Prompt: 18 -- Non magical AU. S is an injured soldier coming back from war. R happens to be a male nurse on the hospital S is and treats him. S is embarrassed/aroused by some of the needed ´handling´ R has to do. H/C, smut, they don´t know each other, happy ending..
Klíčová slova: AU, zmrzačený Snape