Přehled povídek autora - rebeka

Bláznivý nápad

Odkaz | Autor: rebeka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Harry Potter a další | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Zřejmě čtyřdílná povídka o nenávisti a o všem, co nenávist a zaslepenost můžou způsobit...
Klíčová slova: Vzpomínky, smutné

Reni38:
“,,,”
Sisi:
“Pekná poviedka. Veľmi smutná. Musím si zvyknúť na nešťastne konce.”
Adelaine:
“...”
Nerla:
“Pěkná povídka, smutná, hloubavá. Problém mám se Snapem na konci třetího dílu, to není Snape, a taky trochu s Potterem... ačkoliv musím připustit, že to je knižní Potter (jehož film charakterově dost pozměnil). Dojem z toho byl, napsané je to výtečně, líbilo.”
Keiko.kei:
“Krásná povídka, líbí se mi, že to není ten typický happy end, že není předvídatelná... Člověk si posmutní i to je někdy třeba. Ráda se k této povídce vždy jednou za čas vrátím. Doufám, že napíšeš spoustu dalších :)”
Sectumsempra:
“...”
Mandelinka:
“Dalo mi práci se začíst, ale pak ve mě ta povídka zůstala ještě dva dny potom.”
Sargo:
“:-(”
Chavelierka:
“Řekla bych, že pokud by Severus nezemřel a nepředal Harrymu své vzpomínky, určitě by to dopadlo přesně takhle - štavnicí. Vážně pěkná povídka, která stojí za přečtení. Na top se sice nevyšplhá, ale určitě se ocitne v mé první pětici ;)”
Crystal:
“Líbilo se mi to :)”
GwenLoguir:
“Veľmi smutné. A asi jeden z dôvodov, prečo tak neznášam Pottera.”

Sama

Odkaz | Autor: rebeka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tato povídka je inspirována Kladivem na čarodějnice od V.Kaplického. Knihou, kterou mám hrozně ráda a současně ji nenávidím...
Klíčová slova: strach, mučení, smrt, milosrdenství