Přehled povídek autora - pixychelle

Through the Looking Glass

Odkaz | Autor: pixychelle | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: During the final battle, a hopeless jumble of spells forces Remus and Severus on a journey that even a sane fanfiction writer would fear.
Klíčová slova: pwp, romantika, humor


Za zrcadlem

Odkaz | Autor: pixychelle | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Ve víru poslední bitvy s Voldemortem odsoudí Lupina a Snapea zásah změtí kouzel k cestě, na kterou by se bála vydat i autorka, které rozum ještě slouží.
Klíčová slova: pwp, humor

l.enik.c:
“Sex na 31 způsobů... A kupodivu se v každém z nich najde nějaká inovace a ne špatně zpracovaná. Musím však říct, že ke konci už mě ta fúra sexu začínala i nudit. Avšak klobouk dolů autorce za odvahu se do toho pustit a navíc spojení s nejrůznějšími díly, jak klasickými, tak kouzelnickými, je opravdu ultra zajímavé a zdařilé. Chápu, že pro některé fanoušky použitých klasik může být náročné některé věci překousnout, ale neoznačila bych tuto FF za blbost. Zahanbeně přiznávám, že některá díla jsem neznala, ty která ano, jsem si užila přirozeně více. Něco je šílené, např. mrkev s lilkem, nebo Vrba mlátička s olihní, Kocour v botách, případně Alenka v říši divů, paradoxně mě dost bavila broskev. Mrzelo mě, že si Severus více neužil v kůži šerifa z Nottinghamu, když Alan Rickman tuto roli ve skutečnosti ztvárnil v roce 1991. Potěšila mě zmínka o Jidášovu evangeliu. Postupný vývoj vztahu mezi těma dvěma je milý, snupin prostě začíná být moje slabost. Líbilo se mi, že ač to bylo de facto primárně o sexu, na druhou stranu to bylo takové poetické. Zároveň však oba dva byli IC. Možná právě proto mě poslední dvě kapitoly, kdy mělo dojít k vyvrcholení děje + bonusová kapitola, zklamaly. Něco tomu závěru prostě chybělo a přišlo mi to takové na sílu přeromantizované. Z toho důvodu dávám 4, ale byla bych ochotná zvážit i 5.”
Trinyx01:
“xox”
Benny:
“Nechci být zlá, ale víc než polovina povídky je zhovadilost první třídy.Jako čtenář, který většinu(okej, bradavickou historii a pornočasák fakt ne) četla a nevidím všude jen sex.Hodnotím jako většinu PWP, za 3.”
Sectumsempra:
“....”
delatrix:
“neuvěřitelná blbost, jen sem to tak přeletěla pohledem”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Severus a Remus jsou během závěrečné bitvy polapeni v polici se „zábavnou“ literaturou. Tak lze shrnou celý děj. :) Zajímalo by mě, jestli pro tento druh fikcí existuje nějaký speciální název? Každopádně se žánrově velmi blíží „31 příchutím“ Diany Williamsové. „Za zrcadlem“ i „31 příchutí“ lze v zásadě charakterizovat jako 31 PWP následujících po sobě. Ten význam, který u Diany měly proměny mnoholičným lektvarem má v „za zrcadlem“ 29 svazků knih, z nich některé jsou fiktivní a ne všechny jsou beletrie. (Vzpomínám na své váhání nad Playwitch, o cože proboha jde.:) ) Pokud by se tu snad čirou náhodou objevila osoba (ve slash komunitě po pravdě nic takového neočekávám), která by se na tento druh fikcí dívala s despektem, chci uvést svůj názor, že popsat jednatřicetkrát za sebou erotickou scénu, aby byla pokaždé v něčem jiná je svého druhu obdivuhodná spisovatelská schopnost. Jednotlivé kapitoly mě bavily zvlášť i jako celek. I když každá jiným způsobem. Rosencrantze a Guildsterna jsem nejvíc si užila pro množství odkazů k originálu. Tři mušketýry pro vstup dalších osob do děje. Don Quixota pro poměrně radikální erotickou praktiku :) a třeba Alenku v zemi za zrcadlem pro retrospektivní náhledy. Asi největším překvapením bylo, že přes výše zmíněné žánrové vymezené není tato fikce prostá nějakého příběhu a překvapivě velkou roli v ní hraje vývoj vztahu mezi hlavními postavami. A zkrátka: vynikající to bylo ...”
Akkarra:
“To jsem kdysi četla a nikdy na to nezapomněla.... Sex, sex, sex a zase sex... Hrozně se mi to líbilo, ale po čase už mi to přišlo trochu zdlouhavé, takže tak 4, 8. :)”
ZJTrane:
“skvelé...”
Světlushka:
“Úžasná povídka, s originálním nápadem a výborně napsaná... Charaktery Severuse a Remuse jsou prokreslené a jejich prolínání s postavami z knih, kterými procházejí, dělá příběh zajímavější a napínavější.”
D.J. Orlovský:
“Perfektní, prostě perfektní. Snape je tu nádherný a má tu několik velice charkterových chvil, když si chce dupnout nohou v pantoflíčku nebo když se odhodlává k omluvě. A nejvíc ze všeho mám rád jeho hlášku, že koule má z titanu, ale vůli jen ze železa.”
bedrníka:
“Báječný nápad užít si spoustu sexu nejen se Snapem a Lupinem, ale i s postavami z dalších knih, v prvotřídním zpracování. Severus je tu sice trochu ufňukaná chudinka, ale to bude asi vlivem Cathy. :-) A vždycky, když vidím lilek, chtě nechtě se mi vybaví tahle povídka.”