Přehled povídek autora - oliversnape

A Grim Old Cat

Odkaz | Autor: oliversnape | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: In which Harry finds comfort in his own routines, solitude, Grimmauld Place, and normality in the sound of incoming trains. He ought to have known a cat would subtly change things to suit its own machinations.
Klíčová slova:


Umíněný starý kocour

Odkaz | Autor: oliversnape | Překladatel: Rowana Yegrani | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Minerva McGonagallová, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Seamus Finnigan, Lucius Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Po válce nachází Harry útěchu ve své každodenní rutině, v samotě domu na Grimmauldově náměstí a pocit, že vše je, jak má být, ve zvucích přijíždějících vlaků. Nejspíš však měl předpokládat, že kočka, která se mu vetře do života, nenápadně přizpůsobí jeho uzavřený svět svým vlastním požadavkům.
Klíčová slova: po válce, snarry, psychologický, romance

Haluzka:
“TBE”
Mr. Robot:
“Jediné, čo sa mi na tejto poviedke páčilo, bol Harry - presnejšie spôsob, akým autorka napísala jeho osobnosť. To ako chodil sledovať vlaky a tá melanchólia, ktorá z neho len tak sálala sa mi veľmi páčila. Inak mala pre mňa poviedka veľmi rýchly spád, Severus bol čudný a koniec som nečakala tak priskoro.”
KalamityJane:
“Taky mám radši první část povídky. Snape je dost OOC, ale mně se na té povídce líbil hlavně Harry a jeho psychologické rozpoložení”
Lucie:
“...”
Akkarra:
“No... Mám poněkud smíšené pocity. Na jednu stranu je to hezká povídka, ale na stranu druhou k ní mám množství výhrad. Vadila mi třeba Snapeova osobnost jako kocoura. Nevěřím, že by byl takové rozkošné zlatíčko, ani náhodou. Přinejmenším by byl panovačný. :) Nelíbila se mi Snapeova osobnost jako člověka. Žádný sarkasmus, žádné pověstné švihání neuvěřitelně ostrého jazyka, nebyl ani trochu protivný... Byl tam prostě nějaký chlápek jménem Severus Snape, ale moc společného s ním neměl. Pak ta druhá část povídky - přišla mi uspěchaná a přitom mě zároveň celkem nudila.... A našlo by se toho ještě víc, co mi nesedělo. Takže u mě se nadšení bohužel nedostavuje.”
Velká_koule_chaosu:
“Příjemná povídka, ale vše šlo, (především v druhé části), nějak moc rychle.”