Přehled povídek autora - oliverdalstonbrowning

Eden

Odkaz | Autor: oliverdalstonbrowning | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Thranduil, Bard, Legolas, Elrond, Haldir | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: There is a new tattoo artist in the empty shop down the street and he keeps bumping into Thranduil at the most inopportune moments. But irritation soon turns to confusion when Thranduil begins to question his feelings towards Bard and becomes the talk of the town.
Klíčová slova: Hobit AU, Barduil, Bard/Thranduil, transsexualita, transfobie, florist!Thranduil, artist!Bard


Phosphenes

Odkaz | Autor: oliverdalstonbrowning | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Bard, Thranduil, Legolas, Sigrid, Bain, Tilda, Thorin, Tauriel, Haldir | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Bard is a Second Grade teacher, Thranduil is the disabled, aristocratic father of his favourite student. After a brief meeting during parent-teacher interviews, Thranduil begins to invest more interest in his son's academic life.
Klíčová slova: Hobit AU, modern AU, Bard/Thranduil, Barduil, angst, fluff

Heredhether:
“Tenhle příběh zaťal hluboko. Podobně jako třeba „The Wounding and Healing of Man“ je to hořkosladká povídka s ne-tak-docela happyendem, koláž poslepovaná stejnou měrou ze šťastných i smutných kousíčků, kde vše potřebuje svůj čas, a to jí dodává na realističnosti. Bard s Thranduilem překonávají fyzickou i duševní bolest, aby k sobě našli cestu, jen aby nakonec zjistili, že někdy může být největší překážkou člověka on sám. Bylo tu dost scén, u kterých jsem měla dojem, že glgám z čokoládové fontány a samou sladkostí puknu. Ale byly tu i dlouhé pasáže, u kterých jsem si připadala jako Bella Swanovic, když 3 měsíce seděla a zírala zdeptaně z okna (včetně toho slzodojnýho songu). Nejčastěji se ty dojmy mísily, protože v téhle povídce nic není úplně růžové, ale ani černé. Styl vyprávění je úžasný, vtáhlo mě to a donutilo cítit emoce s postavami, což je kumšt, před kterým smekám. Moc se mi líbilo vypodobnění vztahů obou mužů k jejich potomkům i k jejich práci. Autorka dovede mistrně vylíčit ducha a atmosféru místa a pravý význam slova „domov“. Milostné scény byly přesně takové – milostné; žádné popisování tělesných funkcí, při němž moje libido páchá sebevraždu, protože něco tak edukativního a totálně ne-sexy už nechce nikdy vidět. Plus body dávám za název povídky, šokujícího Elronda, tragikomickou etudu s vinným sklepem, Thranduilovy svačiny, Leggyho dislexii, Sigridinu tajnou lásku a poslední scénu s Legolasem, ze které jsem div nezačala laktovat.”

Post-Mortem

Odkaz | Autor: oliverdalstonbrowning | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Bard/Thranduil, Elrond, Haldir, Sigrid, Tilda, Bain, Legolas, Tauriel | Rating: Gen | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Ghosts don't haunt houses, they haunt people. Thranduil is burdened by a past he fears he will never let go, but Bard is determined to help him overcome his grief. And perhaps make friends with the ghosts while he's at it.
Klíčová slova: Hobit AU, Barduil, duchové