Přehled povídek autora - moonservant

Winning the Heart of the Dark Lord

Odkaz | Autor: moonservant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/Tom R. Jr. | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Hermiona je poslána zpět do časů Toma Raddlea a uvědomí si, že je k tajemnému chlapci přitahována. Ale po návratu ji čeká překvapení.
Klíčová slova: het, cestování v čase

Usmevava_Barush:
“.”
Crystal:
“Nikdy jsem si nemyslela, že by Voldy a Mia mohli být spolu tak úžasní :D U předposlední kapitoly jsem si poplakala, protože Tom si to prostě nezasloužil. Voldemort ano, ne Tom... Ale poslední kapitola to napravila, krásný Happy end :) Krásná povídka s ještě krásnějším příběhem, škoda jen, že nebyla delší. Slabších pět hvězdiček :) Určitě se k ní jednou vrátím.”
Pyriel:
“Smrtijedi si mysleli, že nejhorší mučení je crucio - dokud je Temný pán nepozval na večer s karaoke ;-) Všechno začalo zvědavou Hermionou, která se chtěla podívat na tajemnou místnost. Jenže místo toho propadla do minulosti, do doby Toma Raddlea. A přestože zpočátku k budoucímu Temnému pánovi necítila nic než nenávist, zjistila, že Tom Raddle a Voldemort jsou zcela odlišní lidé, a do Toma se zamilovala. Ale její čas byl omezen, Brumbál jí vysvětlil, že se za měsíc zase může vrátit stejným způsobem do svého času a že si má dát pozor, aby nijak neměnila minulost, aby tí m neovlivnila budoucnost. Ale stalo se. Takže Hermiona se vrací a zjištuje, že stojí na rozcestí. Na jedné straně její kamarádi, Ron a Harry, na straně druhé ten, kterého miluje a který je otcem jejího dítěte. To prostě nemůže skončit šťastně pro všechny. Poslední kapitoly jsem už viděla rozmazaně, protože jsem brečela jak želva.”