Přehled povídek autora - mishasminions

Castiel is an Angel with a Shotgun

Odkaz | Autor: mishasminions | Fandom: Supernatural | Jazyk: fanvid | Postavy: Castiel, Dean | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: "Říká se, že dřív než začnete válku je lepší vědět, zač bojujete."
Klíčová slova: Castiel, destiel

belldandy:
“Nedá se nic dělat, ale ze mě je zrovna teď ale fakt hrozná ECG (Extreme Cas Girl). Snažím se s tím bojovat, opravdu ... ale ... Mám všechny příznaky. První tři sezóny SPN mám problém zkouknout, protože tam prostě chybí Cas, a na každém novém díle mě nejvíc zajímá, jestli tam hraje i Misha Collins. Takže jsem si prostě musela něco přidat, abych to někde ventilovala. Tenhle lehký destiel fanvid mě zatím baví nejvíc. Nejspíš to není pokud jde o stříh nic až tak extra, ale označení "anděl s brokovnicí" se na Castiela prostě hodí, i když jeho hlavní zbraní je ten legračně malý andělský nožík. O tom, že vše dělá, cituji ho samotného: "For Dean" (s10e21), o tom také myslím není sporu. Ne nadarmo mu ti dva šikanují policajtští andělé tuhle předhazovali, že když si má vybrat mezi Nebem a Winchestry, tak si vždy vybere Winchestry. A tak má Dean štěstí, že má za ochránce občas dost ostrýho anděla. Ještě si myslím, že se tady povedlo docela hezky spojit intro písničky se vstupem Castiela na scénu v seriálu. Každopádně, se zaujatou láskou zaokrouhluji nahoru.”