Přehled povídek autora - kokoti

Harry Potter a štěstí na temné straně

Odkaz | Autor: kokoti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM , Voldemort a další .. | Rating: násilí, 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry Potter na jeho jedenácté narozeniny zmizel a do Bradavic nikdy nedorazil. Na den jeho narozenin ho od Dursleyů zachránil záhadný muž v černé kápi. Jak se Harry zanedlouho dozví, ten muž je Voldemort a on sám je čaroděj. Muž mu popravdě povypráví o tom, proč má danou jizvu. Zanedlouho Harry pochopí, že upřímnost muže musela být obtížná a začal mu věřit. Jak se bude vyvíjet vztah mezi ním a Voldemortem? Jaký bude jeho výcvik? Jeho první a snad i poslední láska? A jaká jeho strana v něm nakonec zvítězí?
Klíčová slova: HP/LM , otcovský vztah s Voldemortem , temný Harry, občas OC Voldemort

Olga Olí Cher:
“No myslím, že autorka by si ze všeho nejdřív měla udělat něco s blogem, aby se to vůbec dalo číst. Za druhé si sehnat beta read, protože takové hrubky, co tam nasekala, to je ostuda. Začátek děje je jako opsaný z kánonu, nic převratného se tam neděje a nezaujala mně ani druhá kapitola. Zcela jistě vím, že dočítat to určitě nebudu, na to se mám moc ráda.....”
okame1:
“Tato povídka je jedné mé známé, a jelikož mi přišla zajímavá, rozhodla jsem se ji sem přidat. Doufám že Vás zaujme stejně jako mne. :)”