Přehled povídek autora - iliacquer

out to get you (to get you)

Odkaz | Autor: iliacquer | Fandom: Módào Zushi | Jazyk: AJ | Postavy: Lán Zhàn | Lán Wàngjī/Wèi Yīng | Wèi Wúxiàn | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí:
Klíčová slova:

belldandy:
“3-4 Válka s Weny začala dřív, Oblačná zákoutí byla vypálena, Lan Zhan upadl do zajetí Wen a nyní je součástí sekty Jin. Vydávaje se za "kurtizánu ve veřejném domě v Yilingu má zá úkol vypátrat a zabít nebezpečného Yillingského patriarchu. Do klikala jsem se k tvorbě téhle autorky skrze tuhle fanfikci a strávila s její tvorbou několik dní. Bylo to takové osvěženení. iliacquer má viditelně slabost pro temnější verze svých postav, speciálně pak pro Wei Yinga obývajícího pohřební mohyly, a taky pro psaní explicitních scén. Její FF mají vesměs své mouchy. Tady v té třeba trápí, že na to, jak je v kánonu Wei Ying slepý k Lan Zhanovým činům a hlavně jejih motivacím, tak tady ho strašně rychle a přesně prokoukne. Vztah mezi postavami, extra ve srovnání s kánonem, se vyvine až trochu moc rychle. Nicméně ... třeba že to asi má své mouchy, tak to celé, asi včetně těch much, iklinuje k něčemu, co mému osobnímu vkusu vyhovuje. Je to prostě takové osvěžení ve fandomu, kde se to na tenhle ústřední pár hemží vesměs samými fluff povídkami. A protože z ého poitu ty mouchy se daří iliaquer nejlépe zakrát v její kratší tvorbě, tak od ní přidávám ještě aspoň dvě povídky, pro které mám osobně asi největší slabost, třebaže hodnocení většiny podle počtu udělenýh kudos není s tím mým úplně v souladu.”

the shadow of a name in skin

Odkaz | Autor: iliacquer | Fandom: Módào Zushi | Jazyk: AJ | Postavy: Lán Zhàn | Lán Wàngjī/Wèi Yīng | Wèi Wúxiàn | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova:


tie a knife with a ribbon

Odkaz | Autor: iliacquer | Fandom: Módào Zushi | Jazyk: AJ | Postavy: Lán Zhàn | Lán Wàngjī/Wèi Yīng | Wèi Wúxiàn | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: