Přehled povídek autora - greenie

Svrchovaná

Odkaz | Autor: greenie | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Bradavice jsou nekouzelnická dívčí internátní škola. Fňukna Snapeová jednoho dne zajde příliš daleko, čili AU femmeslash v němž jsou Severus Snape a Sirius Black děvčata.
Klíčová slova: AU, fisting, PWP, femslash (více méně)

kve8:
“nemám slov, tento preklad ma doviedol do šialenstva, nikdy som neprežila takéto vlny vzrušenia pri čítaní poviedky, ako práve pri tejto :D. čitateľ sa občas stráca v deji (čo ktorá postava robí, kde sa nachádza) ale nie je to nič, čo by sa nedalo čítať.”
jesssnape:
“...”
Adelaine:
“Přiznávám se, že nebavilo.”
kami:
“Robiť mi z nich ženy... a ešte z nich dvoch, keby to bol Remus, ani nepípnem, ale takto... nie, nie.”
Benny:
“Četla jsem jediný femslash a to tento.Oslovovt se přijmením a přitom mít prsty v cizí vagině, copak na to jde zapomenout?:)Pěkné..pěkné(sakra nebudu nakonec lesbička?)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Tohle mi utkvělo v paměti, už jen ztoho důvodu, jak se oslovovaly - celou povídku jen Snapeová a Blacková... Rozhodně to má něco do sebe.”
bedrníka:
“Technicky vzato je to femmeslash, ponevadž Snape a Sirius jsou tu děvčata na mudlovské střední škole, ovšem svým předobrazům jako by z oka vypadly. Výborně napsané a velice realistické.”

Territorial

Odkaz | Autor: greenie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Sirius | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Written for the pornish_pixies genderfuck challenge.
Klíčová slova: pwp, fisting, AU