Přehled povídek autora - emynn

Fluff n Stuff - Ňuchňací plyšáci

Odkaz | Autor: Emynn | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Někdy jsou plyšáci dosti důležitou součástí i dospělých lidí... nebo kouzelníků...
Klíčová slova: Snarry, plyšáci, romance


Forget Me Not

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A story in which the world remembers Severus Snape, Severus remembers that he will never be free of Harry Potter, and Harry remembers pretty much nothing at all.
Klíčová slova: zmatek


Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Odkaz | Autor: Emynn | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Není princ jako princ nebo snad myslíte,že ano?(Psáno původně jako parodie)
Klíčová slova: Snarry


Playing With Matches

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Summary: Harry Potter finds no greater happiness in life than helping others fall in love. But he can’t quite seem to summon that same joy when Severus Snape shows up and asks him to find his match.
Klíčová slova:


Pohádka o nedokončeném polibku

Odkaz | Autor: emynn | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Bylo, nebylo, jednou se stalo, že se Severus Snape a Harry Potter políbili. Mladší muž ovšem po střetu s Temným pánem záhadně zmizel a nikdo nevěděl, kde je, ani co se mu stalo. Severus Snape zůstal sám v kouzelnickém světě a stal se miláčkem dychtivých davů. Pak do jeho osamělého života náhle zasáhl Albus Brumbál, který trval na tom, že na Severusovu počest uspořádá ples, a mistr lektvarů byl přesvědčen, že se svět úplně pomátl. Když ovšem jednoho dne zcela náhodou potkal ušmudlaného muže, který mu odmítl prozradit svou identitu, začal pátrat na vlastní pěst a zjistil, že ples je tou poslední věcí, které by se měl obávat. Kapitoly mají dvě části.
Klíčová slova: pohádkový příběh, snarry

Badinek:
“Miluji klasické pohádky a jejich trochu upravené moderní podoby snad ještě víc. Tohle je ta nejkrásnější alternativní popelka jakou jsem kdy četla a někdy se do ní také ráda začtu znova.”
Keta Mar:
“:-)”
Fleur Tera:
“Pekne napísaná rozprávka”
Extasy:
“Perfektní povídka s pohádkovým podtextem a pohádky já ráda. Délka mi vyhovovala, ale je pravda, že takový námět by si klidně zasloužil i dvakrát tak dlouhou stopáž. Opět jeden z dokonalých překladů, co se mi dostaly do ruky. Smekám! Víc takových pohádek, prosím :)”
Velká_koule_chaosu:
“Četla jsem už několikrát.”
LiviaCullen:
“Poviedku som mala prečítanú na jeden dych. S kľudným svedomím by som ju mohla prirovnať k poviedkam na úrovni Elyzejskeho klíču. Jediná vec čo by som na tejto poviedke zmenila je jej dĺžka. 6 kapitol, síce dostatočne dlhých je hrozne málo na takúto poviedku od ktorej som sa nevedela odtrhnúť.”
brandivina:
“...”
Rulie:
“Moc pěkné zpracování popelky :D do světa HP ....”
jesssnape:
“3 - 4”
Benny:
“Milá pohádka”
Adelaine:
“Jako pohádka na dobrou noc to bylo výtečné:). Líbilo moc, jen Jeden princ mezi všemi se mi líbil víc, tady taková hezká 3.”
ZJTrane:
“Pekné. Taká rozprávka...”
Akkarra:
“Aneb Walt Disney přijel do Bradavic... ;)”
evica:
“Prostě pohádka... ale krásná...”
mariaa:
“?”
Mrmla:
“--”
finde:
“:-)”
belldandy:
“Taková milá naivní pohádka. Zajisté to nemá být bráno zcela vážně. Napsat, že zápletka je prostomyslná a jednání postav ne vždy pravděpodobné, je ještě docela eufemismus. Celé je to podřízené především odvyprávění pohádky o Popelce. Každopádně mi to z pochopitelných důvodů silně asociovalo klip Золушка, který jsem díky tomu na FF deník nedávno přidávala. Nyní mám v hlavě tuhle fanfikci a onen klip spojené. A líbí-li se mi jedno ... :) Zkrátka, máte-li chuť na pohádku a jste připraveni nebrat napsané příliš vážně - s tímto správným naladěním v hlavě, si to lze užít. Mně se to povedlo. :)”
delatrix:
“První kapitola povídky je spíše humorná, ale zbytek je velmi dějově zajímavý.”

V hodině duchů

Odkaz | Autor: Emynn | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Albus, Narcissa, a mnoho dalších | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape za ty roky zjistil, že existovala jen jedna věc, která činila jeho narozeniny snesitelnými.
Klíčová slova: HP/SS


What Brings Us Together

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Porno je to, co nás spojuje. Když masturbuji nad gay pornem nejsem přece gay? (PWP)
Klíčová slova: popírání, objevování , PWP, snarry