Přehled povídek autora - ellamalfoy8

Not Tom Riddle, Not Yet The Dark Lord

Odkaz | Autor: ellamalfoy8 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/Tom R. Jr. | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Voldemort vyhrál a všichni, na kterých Hermioně záleží, jsou mrtví. Tak použije obraceč času a vrátí se zpátky na začátek, naučit Toma Raddlea milovat, zatímco on jí pomáhá vyrovnat se se ztrátou těch, které zabil. Ironie, otázka důvěry a nové pocity.
Klíčová slova: het, cestování v čase, Tom Raddle v Bradavicích

Pyriel:
“Hermiona se vrací do minulosti s úkolem naučit Toma Radlea lásce. Příběh sám je asi takový, jak se dá čekat, co mě ale vytáčelo, to byla autorka a její přístup. Když někdo na konci kapitoly píše, co bude v další, to mě teda netěší. Stejně tak poznámky autorky nepatří dovnitř kapitoly, letd tak v parodii. A podle mě jí tam nějak nesedí roky a postavy (Nott, Avery a pod.) a vůbec fakta (oblečení z budoucnosti?). A taky vám přijde divné, že by nechali 17-letou dívku bydlet se 17-letým chlapcem, když se kluci ani nemůžou dostat do dívčích ložnic? A v té době se snad nenosily džíny, nemluvě o tom, aby je nosila dívka? Připadám si, jako že hledám hnidy, ale mně prostě takové nesrovnalosti vadí. Ale berte to, že jsem předpojatá, Hermiona prostě není moje oblíbená postava. Takže pokud ji máte rádi, přidejte jednu hvězdičku. A ten konec není zase tak špatný - na hrátky s cestováním v čase.”