Přehled povídek autora - busaikko

Fits and Starts

Odkaz | Autor: busaikko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin, Teddy | Rating: PG | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Severus survived an Unbirthing Venom. . . mostly.
Klíčová slova: po válce, romantika, omlazení


Free

Odkaz | Autor: busaikko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: smrt, darkfic , snupin


Soukromý svět

Odkaz | Autor: busaikko | Překladatel: Sinam Llumi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: "Sleduj Remuse", řekl Peter."Hledej důkazy."Ale Sirius našel něco jiného.Vánoce 1979.Napsáno v roce '05, mezi díly pět a šest.
Klíčová slova: AU, Pobertové

Adelaine:
“Nejsem si tu tak úplně jistá, jako na tento pár vesměs jedna z nejlepších, ale s údivem zjišťuji, že mě asi ti dva dohromady zas tak nerajcují. Hmm, 3/4 prozatím, ale mám dojem, že mi tam něco uteklo. Jo a přiznávám, že mně osobně závěr zas tak moc nesedl.”
Fleur Tera:
“po dlhej dobe opäť poviedka, ktorej koniec nezabil všetko to úžasné predtým - práve naopak.”
René.K.:
“Víc než cokoliv jiného mě v této povídce zaujala především skvěle popsaná atmosféra. Neuvěřitelně rychle mě vtáhla do děje, proto si myslím, že povídka měla potenciál i na více kapitol. Musím říct, že přesně to mi u drtivé většiny povídek schází - věrohodná atmosféra, která by mě přiblížila k postavám a k jejich všednímu životu. Chtěl jsem dát 5*, ale jedna věc mi vadila - to, jak rychle se Remus a Sirius dali dohromady. V tomto směru mi paradoxně atmosféra scházela, čekal jsem víc nesmělých pohledů a zamilované jiskření... (víte, jak to myslím).”
Sargo:
“................”
kami:
“Už som ani nedúfala, že si niekedy prečítam poviedku, ktorá bude naozaj, ale naozaj za niečo stáť, ale táto ma prekonala. Veľmi sa mi páčila a tiež mi Remus so Siriusom po dlhom čase opäť začali pripadať sympatickí.”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Akkarra:
“Vánoční nálada dělá divy. :)”
Benny:
“To byl krásný AU svět..jen si dovolím odporovat Sinam.Znám skupinu Buzzcocks a i píseň Ever Fallen In Love(vřele doporučuji si ji pustit, videoklip je skvělý a zpěvák má správný gay výraz:D)|| Tahle ff mi vždycky vytane na mysl, když si chci přečíst něco na SB/RL a tak tedy zvyšuji hodnocení.Asi budu hold skrytý romantik..”

The Maddest House

Odkaz | Autor: busaikko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SB/RL | Rating: X | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: In the aftermath of Halloween 1981, Sirius Black becomes Harry's guardian, and Remus, their Secret Keeper. In a Britain increasingly under Voldemort's control, Sirius must teach Harry how to use the power he has.
Klíčová slova: drama, AU, Sirius vychovává Harryho


Ulterior Designing

Odkaz | Autor: busaikko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin, Hermiona | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pnkngrnd3's Fantasy: Humor fic involving a wok, talking cats, and house elves with gambling problems. Remus hires Hermione, who is working as an interior decorator by day, and unbeknownst to him, cupid by night. Someone must constantly say 'ergo'.
Klíčová slova: humor