Přehled povídek autora - blayzy

Sarek/Amanda - I Am Stretched On Your Grave

Odkaz | Autor: blayzy | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanvid | Postavy: Sarek, Amanda | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Video o vztahu Sareka a Amandy. (Využity záběry z TOS i Star Trek 2009 a TNG)
Klíčová slova: sarek, amanda, vulkán, vulkánec

Ostravanka:
“q”
belldandy:
“Já se přiznám, že jsem nikdy na tohle párování na youtube nedoklikala. :) (Stejně jako jsem se do teď nikdy nedoklikala na Scottyho a Uhuru. Svět má plno překvapení. :)) Nu teď jsem se podívala a našla /jen/ čtyři videa. Tohle mezi nimi opravdu bylo to nejzajímavější. (Teda musím doznat, že "You Asked Me Once" bylo hodně dojemné :), jenže to se sestává jen ze scén s tímto párem z nového filmu sestříhaných za sebou. ) Na tomto videu nejvíc oceňuji, že jsou tu použily i záběry z originálního ST. I když by si třebas někdo mohl myslet, že to střídání hlavních představitelů je rušivé, pro mě to bez původního ST prostě není ono. Mám pocit, že na nejvyšší hodnocení bych tam ráda měla i nějakou nadstavbu. Abych si řekla, juj, nechápu, jak tohle udělali. Každopádně nepochybuji, že se na tohle ještě ráda podívám, protože ten střih a hudba má rytmus, který mě chytl. Po pravdě právě si to pouštím už asi po páté ... PS: Rozdilný přístup klasického a nového ST k otázce, proč si vzal Sarek Amandu? : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=nlLfzUUiJik / Z odstupu jsem se rozhodla zvýšit hodnocení na pět. :)”
Lanevra:
“Prozatím jsem nenašla žádné, natožpak lepší, video na tyto dva. Miluji ten pár, miluji Sareka a tahle písnička mě inspirovala k napsání "Voda a poušť" a proto to vždy bude srdcovka. Navíc se mi líbí text písně, stejně jako rytmus a celkově mě to uchvacuje.// Nadále, i po mnoha letech, toto video miluji.”