Přehled povídek autora - bellatrix-cissy

Na náhody nevěří

Odkaz | Autor: bellatrix-cissy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Ron, Snape, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Severus Snape se vrátil. Hermiona Grangerová se vdala. Ron Weasley se stál hráčem famfrpálu. Narodila se dvojčata. Že z toho nelze udělat nic originálního? Omyl.
Klíčová slova: Další generace, Snamione, SS/HG

Salome:
“Celou povídku samozřejmě nelze hodnotit, když není celá. Co jsem ale zatím četla, mě více než přesvědčilo, že autorka psát umí. Užívám si její styl, kde sice lze najít pár stylistických klišé, vyvážených překvapivou originalitou jinde (třeba dialogová šestka byla lahůdka, užívala jsem si i všechny dopisy, vlastně od šestky vrním blahem u každé kapitoly). A totéž platí i o ději: samozřejmě že jednotlivé prvky znějí jako klišé, na první pohled, ale jsou poskládané tak originálně, že dohromady tvoří něco zcela nového. Tuším na nějakém takovém principu funguje sám život. Líbí se mi, jak autorka jen načrtává a nechává práci na čtenáři. Prozatím jsme ve fázi, kdy je více otazníků než odpovědí, a doufám, že je autorka časem dá. // Povídku autorka označila za dokončenou, takže doplňuji: Na většinu otázek jsem se odpovědí nedočkala. Naopak, autorka ještě poslední kapitolu nadhazuje další udičky, které nechává viset v meziprostoru.Tečkou je nesouvisející, nesrozumitelný epilog. Asi to má být umění. Přes nesporné klady považuji povidku jako celek za nestravitelnou.”

Shledání

Odkaz | Autor: bellatrix-cissy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Belatrix Lestrangeová, Andromeda Tonksová, Narcisa Malfoyová, Teddy Lupin, Nymfadora Tonksová, Remus Lupin, Harry Potter, Ginny Weasleyová | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: O lásce, nenávisti, životě a smrti. O dvou sestrách. Jsi jako obraz v zrcadle a přece tu stojíš. Skutečná. Jedno tělo, dvě duše. Láska a nenávist.
Klíčová slova: psychologické, vztahy, sestry