Přehled povídek autora - avioleta

A Life Worth Living

Odkaz | Autor: avioleta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: NC-17 - od sedmnácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: There is nothing malignant, nothing unsettling here, except for the fact that he’s in an unfamiliar place, in an unfamiliar bed, curled beside Harry bloody Potter, of all people.
Klíčová slova: AU, dvojí paměť, manželství


Aftermath

Odkaz | Autor: avioleta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: They’ve always been connected. After all, there’s too much history, too much magic between them. And while Severus never expected to survive the war, now that he’s alive, he thinks it makes some sort of strange sense that he’d be here with Harry Potter.
Klíčová slova: mocný Harry, po válce, Snape žije


Napsat si minulost

Odkaz | Autor: avioleta | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry při prohrabávání trosek po bitvě o Bradavice najde Snapeovu starou učebnici lektvarů.
Klíčová slova: Snape žije, post-war, Princ dvojí krve

finde:
“paráda”
Haluzka:
“Obsahuje SPOILER. Nenadchlo, ale asi ani neurazilo. Začátek vypadal velmi slibně. Dopisování s Princem bylo sice kusé, zato příjemně pubertálně obscénní. Harryho i Snapova opatrnost ohledně informací a možné změny časové linie byla velmi osvěžující. A pak se prostě něco stalo, veškerá opatrnost šla stranou, ale vyzrazené informace z minulosti/budoucnosti ústí jen a jen ve Snapeovu záchranu bez jakýchkoli vedlejších efektů. Snape je v nové časové linii s faktem, že si užíval sexting s nenáviděným Potterem úplně v pohodě, i když by mi k němu daleko víc seděla ukřivděná nenávist. Nebo tak něco. Obecně ovšem dost nemusím cestování časem, pokud není dopilované k dokonalosti. Celkově 2-3, trojka za opravdu krásný a slibný rozjezd.”
LiviaCullen:
“Veľmi rýchlo sa dostalo medzi moje TOP snarry poviedky. Nevedela som sa od toho odtrhnúť.”
FemmeFragile:
“K přečtení”
bedrníka:
“Mám pár výhrad (třeba si nemyslím, že by Snape měl tušení o existenci viteálů), ale líbí se mi moc dopisování si s Princem, líbí se mi, že si pak nepadnou do náruče, protože pro Harryho to bylo včera, ale pro Snapea před dvaceti lety a vlastně ani nevěděl, že ten Harry je Harry Potter. Zkrátka jedno z mála snarry, kde tomu vztahu, jak je předestřený věřím.”

Writing the Past

Odkaz | Autor: avioleta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Harry; Princ dvojí krve/Harry | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: While sifting through the rubble after the final battle, Harry finds the Prince’s old Potions text.
Klíčová slova: po válce, masturbování, mladý Snape jako Princ dvojí krve