Přehled povídek autora - auburn

Natural Reaction

Odkaz | Autor: auburn | Fandom: Stargate | Jazyk: AJ | Postavy: Rodney McKay/John Sheppard, Radek Zelenka | Rating: Explicit | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: AU, established relationship


Unnatural Selection

Odkaz | Autor: auburn | Fandom: Stargate | Jazyk: AJ | Postavy: John Sheppard/Todd the Wraith, Rodney McKay/John Sheppard | Rating: mature | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Human error, operant conditioning, survival instinct and evolution as horror. An examination of the SGC's failure to anticipate and prevent the losses of Atlantis and the Alterran survey ship Destiny. One year after the first, the second Earth Expedition to Wraith-occupied Atlantis is diverted to an Ancient ship and struggles to survive with no way home and enemies within, while John Sheppard, considered a traitor by everyone who once knew him, tries to hold onto what humanity he has left and save them all.
Klíčová slova: Drama, Action/Adventure, Canon Divergence

yaoiyuri:
“Masterpiece v rámci SGA fandomu. Co je lidskost a jaká je její cena? Fúze SGA a SGU (šmrncnutá SG1), známé scény, známé postavy, známé kulisy… ale všechno je jinak. Slabina i kouzlo je v tom, že je to jako Star Wars IV-VI bez prequelové trilogie – strašně moc se toho stalo pře tím a my to postupně vyčítáme ze vzpomínek a letmých zmínek postav. Worldbuilding a propracovanost charakterů jsou neuvěřitelné, je to originální canon-divergence vesmír s vlastními dějinami a zákonitostmi. Pořádně žhavý sex je tam asi ve dvou kapitolách, ale je skvělý – a alien sex je skutečně alien, Wraithové nemají binární pohlaví, mají vlastní sady pronouns a velmi zajímavou biologii. Poslední kapitoly jsem probulela.”