Přehled povídek autora - aishiteru

Když láska udeří

Odkaz | Autor: aishiteru | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Salazar Zmijozel, Lord Voldemort | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-12-24 | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Voldemort je zoufalý z toho, že nemůže zabít Harryho a zavolá na pomoc Salazara Zmijozela. Ten když uslyší o Harrym a jeho neobvyklých schopnostech se chce s ním setkat.
Klíčová slova: cestování v čase

Basiliscus:
“Přečtena kapitola do konce. Osobně si nemyslím, že by Voldemort někdy ztratil řeč a nevěděl co říct chtěla už vůbec se nedomnívám, že tisíc let starý znovuvzkříšený čaroděj by mluvil hovorově a "novodobou řečí". Nápad to jistě mohl být skvělý, ale jeho zpracování je ubohé. Trošku snahy by to chtělo, když už chybí nadání :( Je to škoda. Tak změna.. Dávala jsem tomu lepší dvojku, teď se téměř přikláním k jedničce. Těch infantilních a dětinských vulgarismů je tam až příliš mnoho aby se to dalo jen tak přehlížet. 2-”
Sectumsempra:
“mozna mela autorka v planu to pozdeji nejak rozjet, ale tanhle kapitola je podle meho soudu nic moc. Sloh priserny a vyjadrovaci schopnosti postav taky staly za to. Drobny detail na zaver: cerne pismo se na tmave modrem pozadi cte opravdu vyborne.”
Akkarra:
“Vzhledem k tomu, že je napsaná jenom jedna kapitola a ještě tak kraťounká, kvalitu povídky posuzovat nebudu. Ale co se týká slohu, tak mě to teda nenadchlo.”
delatrix:
“Úžasný nápad na hlavní postavy a jejich začínající vztah.”