Přehled povídek autora - ZairaAlbereo

The heart's desire

Odkaz | Autor: ZairaAlbereo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry, Sirius, Remus, Brumbál, Weasleyovi, Lucius Malfoy | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Pokračování povídky The promise. Sirius uprchl z Azkabanu a vzal s sebou Harryho. Byli nalezeni. Teď ho čeká soud. Může dokázat svoji nevinu? Bude Harry v bezpečí, když se temné síly daly do pohybu? Mohou se Sirius a Remus usmířit? A bude touha jejich srdce naplněna? Sirius musí nejen obhájit svoji nevinu před soudem, ale i vyrovnat se se svou minulostí. Harry se snaží vyrovnat se s novou rodinou. Remus pomáhá přimět Siriuse k rozumu a Brumbál přesvědčuje soud, že se před lety mýlil. Povídka, v níž cesta k Siriusově očištění není vůbec jednoduchá a Veritaserum všechno neřeší.
Klíčová slova:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“k přečtení”
Lianne:
“Na docela dobrou povídku navazuje ještě mnohem lepší pokračování. Na pozadí dramatickího soudního procesu se tu naprosto nádherně rozvíjí vztah Siriuse, Remuse a Harryho. Úžasná je i postava Luciuse Malfoye a všech Weasleyů. Několik kapitol jsem obrečela. Autorka si tu události z knížek (včetně vlkodlačího incidentu) vykládá po svém, což může někoho vyvést z míry, ale mě to po všech těch ubohých týraných Snapech nejrůznějších jiných fanfiction nevadilo. Příběh je hodně silný, zatím nedokončený, ale autorka poměrně pravidelně vkládá další kapitoly. Velmi se mi líbí.”

The Promise

Odkaz | Autor: ZairaAlbereo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Sirius Black, Remus Lupin | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Před osmi lety složil Sirius Black slib. Nyní je v Azkabanu a snaží se udržet si zbytky svého rozumu. Ale potom se něco stane Harrymu a Sirius se probudí. Dvě, nebo tři zjizvené duše? Co je potřeba, aby se uzdravily?
Klíčová slova: